2017. május 15., hétfő

Nem az én napom



Jó jó értem én, hogy mindennap nem lehet tökéletes. Mégis azt mondom, hogy ennyire nem szabadna bevadulnia a tökéletlenségnek.

Mostanában a mesteremberekből torkig vagyok. Megbeszélem előre,a várható költségeket, majd a duplája illetve a triplája az, amit a végén kért. Én pedig nem vagyok az a fajta aki nem fizet. Pedig ilyenkor azt kellene!
Tegnap istenien indult családi napot tartottunk. Majd a kissebbik nekiállt és megkezdte a műsort. Végül mindenkinek tök rossz lett a kedve és a gyönyörűen indult napnak annyi lett.
Az orvos itt volt pénteken meg nem is. Csak vártam és vártam. Mindhiába. Majd a postaládában két cetli is jelezte , hogy itt járt. Ezekszerint titkos látogatás volt, mert senki sem találkozott vele.
Így viszont esélyem sincs arra, hogy kicsit jobban legyek!
Amikor ennyire .... minden, akkor szeretném az időt felgyorsítani, hogy ne szenvedjek már ennyit! Persze ez csak vágy, de milyen jó lenne hamar letudni ezeket a rossz napokat!
Írni kéne valami vidámat is, de azt most nem tudok.
Legyetek jók, ha már nekem nem megy!

6 megjegyzés:

Mamka írta...

Ölelés!!!!

Andrea írta...

Sok-sok virtuális szeretetbomba.)
Virágot a virágnak - remélem megtudod nézni.))
http://kepguru.hu/dyn/download.phpid=249631&size=w6&sh=X1j6hKmp85Ka3p6ulfrO1w&e=1494871145

Katici írta...

Nagyon sajnálom, hogy így alakulnak a napjaid. Kívánom, hogy mielőbb süssön ki a nap feletted!

Györgyi írta...

Drága Mamka, Anrea , Katici!
Köszönöm , hogy gondoltatok rám. Biztos jobb lesz, csak annyira , de annyira fáradt vagyok. Kicsit sok volt a jóból az elmúlt években.

Márta írta...

Sok apró bosszúság.
Volt valami a levegőben... a délutáni nagy zuhé már oldotta a feszültséget.
Tegnap én is kinyilatkoztattam egyszer-kétszer hol szorít a cipő.... no nem soká lesz foganatja.

Jó hírek is jöttek, szép számmal, kárpátaljai árva kicsikéknek indított gyűjtésünk sok szívet megnyitott.
És fájdalmas, amitől nem is tudok szabadulni.
Egy szép család, három gyönyörű gyerkőc, a szülőket egymást követő súlyos betegségek nyomorítják, s így komoly veszély fenyegeti létüket, és létfenntartásukat.
Nehéz erről írni.
Napi apró-cseprőink közepette fel sem fogjuk milyen jó dolgunk van.

Györgyi írta...

Márta!
Amedig mások életére ennyire nyitott vagy, addig mindig tartogat a holnap szépségeket számodra.