2017. április 24., hétfő

Gyógypuszi


 Néha annyira szeretném, ha varázsütésre ott lehetnék, ahol vágynak rá, hogy ott legyek.
De sajnos a seprűm nem varázsseprű csak amolyan hazai tisztító járgány. Repülőm sincs pedig Ábrisnak már van, de ő is messze van , így nem tudja kölcsönadni. Van viszont valamim amivel hip-hop máris ott vagyok ahol akarok. Ez pedig a gondolat. Így most elrepülök vele egy barátoshoz és jól megpuszilgatom, hogy jobb kedve legyen és jobban legyen fizikailag is, mert most sehogy sincs toppon. A puszim azt hiszem már odaért, mert az könnyebben szál, mint az ölelésem. Az ölelés is mindjárt ott lesz velem együtt. Valahogy így ahogy a képen látjátok. Akinek kedve van és vágyik rá az csukja be a szemét és érezze. Én jó szívvel adom mindenkinek.
Legyen mellé egy szép zene . Ugyan nem vidám , de nekem kedves.



16 megjegyzés:

pave írta...

Behunytam a szemem,és megéreztem az ölelésed. Mert most nagy szükségem van rá az édesanyám miatt. Kicsordult a könnyem. Köszönöm

Györgyi írta...

Kedves Pave!
UGYAN SZEMÉLYESEN NEM ISMERLEK, DE KOMOLYAN GONDOLTAM, HOGY EGY IGAZ ÖLELÉST KÜLDÖK AZOKNAK AKIK ÉP VÁGYNÁNAK EGY JÓ SZÓRA.
Remélem segít a bajban ! Gyakran vagyok úgy, hogy egy szót sem szólok senkinek a bánatomról, majd a legváratlanabb helyről kapok erőt, segítséget, jó szót. Ilyenkor átlendülök a negatív hangulaton és kicsit könnyebb lesz. Kívánom, hogy a fájdalmad enyhüljön és a gondok messze kerüljenek tőled!

Holdgyöngy írta...

Azt hittem már írtam délelőtt, meghallgattam Bornait, s akkor már Ács Enikőt is, sőt még egy francia filmet is begyűjtöttem. Megnéztem a filmet is, szeretem az ilyen érzelmes, emberi filmeket. Tényleg te vagy itt a kicsi, zöld tündér. Köszönet mindenért.

Györgyi írta...

Holdgyön!
Örömmel értesülök róla, hogy megtalált az üzenet.
Szeretem a francia filmeket. Anno filklubbokon a francia újhullámon nőttem fel. Szerettem.
Akkoriban elképzelhetetlen volt kihagyni őket. A mi lázadásunk a 80-as évwekben a kultúra megélésében rejlett. Mennyivel lélekemelőbb volt így élni, mint tüntetésre járni, és hagyni, hogy lelkileg amortizálódjunk. Érdekes, hogy akkoriban a szellemünk építésében rejlett az erőnk. Nem utólag magasztalom fel az ifjúságom éveit, hanem akkor is élveztem, hogy sok múlik a napjaink minőségi megélésén. Bár így lázadnánk ma is!

Márta írta...

Van úgy, hogy aprócska bánatok heggyé növekednek...
Tegnap volt ez a nap, azaz ez a délután.
Horgolás közben néztem meg a Vissza hozzád... c. filmet.
Könnyek kijöttek, jobban lettem.
Ajánlom nektek is a rendhagyó szerelmi történetet.
Ölelést köszönöm.
Rendkívül szép álmom volt.

Györgyi írta...

Márta!
Nincs olyan ember akiből a szerelem ne tudna kicsalni könnyeket.A bánat könnyei, ha végre utat találnak maguknak a legjobb gyógyítók. Beheggesztik a sebeket.
Örülök a szép álmodnak.
Ölellek

Katalin írta...

köszönöm, gondoltam rád a műtétemre várva is (mert majdnem dél lett, mire sorra kerültem),édes kicsi zöldTÜNDÉR-em, te angyalos, virágos, kedvesdrága

Katici írta...

Amikor olvastam a bejegyzésed, arra gondoltam, ilyen csak egy tündérnek jut eszébe
(persze, miért vagyok meglepve, hisz ezt eddig is tudtam rólad :))

Györgyi írta...

Sajnos nem vagyok Tündér. Csak a vágy él bennem, hogy ha mesében élnék az szeretnék lenni!
Ki ne élné át azt, hogy elesett és mindennél jobban esne valakitől egy ölelés, néhány jó szó , gondoskodó önzetlen szeretet. Csak úgy, semmiért egészen adni és kapni. Nem kell hozzá jónak lenni. Elég ha az ember nem felejt és visszaadja az életnek azt, amit kapott. Csak ennyit tettem.

Holdgyöngy írta...

Tudod, melyik filmet keresem régóta a neten? Az Egy szobalány naplóját, de csak az újat találom. Láttam anno, de évtizedek teltek el azóta. S ahogy írod, azok a régi filmes vetítések feledhetetlenek.

Katalin írta...

sajnos nincs olyan a blogodban, hogy "válasz erre", ezért aztán olybá tűnt, hogy nem kaptam választ,
nem is baj, jó minden így, ahogy van
szeretettel gondolok rád, simán Györgyi-ként is

Györgyi írta...

Katalin!
Próbáltaélak hívni többször is, de sikertelenül. Szerettem volna tudni élőben hogy mio van veled? Jobban vagy-e?

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Régen láttam a filmet. Megpróbálom megszerezni neked. Remélem sikerül.

Katalin írta...

Kedves Györgyi!
köszönöm, várjuk a szövettant (a másik műtétemre csak következő hónapra kaptam időpontot)

Györgyi írta...

Katalin!
Addigra talán lemegy a gyulladás és könnyebben gyógyulsz.
Kívánom, hogy így legyen!
Ölellek.

Katalin írta...

Györgyi! NINCS gyulladás
:(