2017. április 19., szerda

Április a nagy kedvenc.


Minek tagadjam úgy látszik hiába az újító szándék, már nem megy. Szép volt, jó volt az új arculat, de én a régit szeretem jobban. Nem igazodom ki rajta rendesen és hiányoztatok belőle TI a kedves olvasó barátok. Sehol nem hagyott nyomott az új blogarculaton a képetek, az írásaitok, kedves jelenlétetek.  Hiányzott at otthonos érzést biztosító  megszokott elrendezés. Így visszatértem a kellemes otthonhoz, a régi arculathoz.
Játszani azonban még mindig jó volt kicsit a fiatalt, a dinamikusat, azt aki még  szereteti a MOZGÁST, a változást!
Nem véletlenül imádom az áprilist , ami egyértelműen a változás hónapja. Ez a hónap közelíti meg leginkább a bennem lévő dinamikát, a folyamatos  igényt az átalakulásra.
Naná, hogy nekem a mai havazás abszolúth belefér az életembe, a maga hidegével, zöld leveleken ülő fehér pamacsokkal ép úgy ahogy ezt januárban szeretjük .  Ha akkor imádom, akkor úgy logikus, hogy most is szeretem.Tök izgalmas látvány a "nyári" tél.
Becsontosodott merevség lenne, ha nem tetszene a természet pajkos játéka, ami ma sokaknak meglepetést okozott. Pedig minden évben ilyenkor valami ép nem várt időjárási anomália tötrténik ami aztán elindítja a jól kiszámítható emberi reakciót. A gazdák ismét közlik, hogy a termésnek annyi, majd ősszel új szólamot kezdenek búsuló énekben.  Ganajba megy a termés, mert túl sok van és nem annyit kapnak érte. mint amennyit szeretnének. Nincs mese, a játék lényege, hogy mindig legyen ok a rinyálásra.
Az április megbizhatóan segít az emberek síró- rívó szokásainak eleget tenni.
Ha kell melegen süt a nap, vagy ép havazik, vagy özönvíz lepi el az uatakat, vagy......
Jó móka áprilissal játszani. Sose tudhtod, hogy mi lesz a következő lépése.

10 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Április abszolút kedvenc. Nem is születhettem volna máskor :)
Szépséges tavaszt !

Holdgyöngy írta...

Azért remélem utolsó meglepetését hozta ez a bolondos április. Munkáitok haladtak?

Györgyi írta...


Júlia!
Imádom a meglepetéseket. Még akkor is ha nem mindig kellemesek. Az élettől nem lehet elvárni, hogy mindig csak jót adjon! Különmben ha valóban jót ad, hogy érezhetnénk szerencsésnek, és szeretetnek magunkat?

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
A ház és a melléképület festése készen van. A burkolás még sajnos várat magára.
A kert szépen halad.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Valóban szép volt az új, de mi öregek, már csak a megszokotthoz vonzódunk jobban! ;)
Remélem, nem szenvedtek a hideghullámtól!

Katalin írta...

egyre inkább azt tapasztalom, hogy aki nem tud alkalmazkodni a váratlan helyzetekhez, az kirostálódik
A nagy havazás kellős közepén csörtettem pl. gyógyszertárról-gyógyszertárra, hogy egy ritka (?) gyógyszert megkaphassak, meg útba ejtsem a rendelőket újabb vizsgátokra, hát reggel sapka sál, kesztyű, csizma, a táskámba ivóvíz, keksz, nylontasakba a higiénés kellékek, meg ezer apróság, pótzokni, pótbugyi, könyv, és a többi.... oszt uccu..:)))
el tudni fogadni, amin nem tudunk változtatni, úgy, hogy még jól is érezzem magam benne, hát ez az ami fontos

Györgyi írta...

Rózsa!
Jobban tetszett az új , de hiányoztak belőle fontos funkciók amiket említettem. Ha szép, de nem elég praktikus akkor nem jó.
Részemről eleinte örültem a nyár a télben látványnak, de mára a csodálatom elmúlt és fázom, aggódom, hogy mégis van oka a gazdáknak az aggodalomra. Valahol ugyanaz a helyzet ezzel is mint a blog új ruhájával. Nem prkatikus. :o) Nyáron telet játszani.

Györgyi írta...

Katalin!
Mindig szerettem a Mary Poppyns táskákat. A tiéd gyakran lehet ilyen. Ma használhattad az esernyőt is. Van rajta olyan klassz madárfej?

natimama írta...

Drága Borókám, köszönöm Neked, hogy visszaadtad a régit! Most már be merem vallani, hogy benézni sem szerettem abba a szürke valamibe... hiába TUDTAM, hogy Te vagy mögötte, hiába szeretem olvasni a gondolataidat, az a szürkeség agyonnyomott, elszomorított, mittomén... nem éreztem jól magam tőle.
Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm, hogy visszajött a régi Maminti! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Márta írta...

Jobb ez a régi!

A gazdákat alaposan elintézted.
A földből élni kicsit nehezebb, kitettebb, mint azt sokan gondolnák.
Úgy tűnik ma kegyes lesz az idő, legalább nem esik. Eladott lakásomat kell kiürítenünk.
Hála a hűvösnek a fehér és "fekete" tulipánok még tartják magukat.