2017. március 6., hétfő

Öregasszonyosan


Hétvégénk mozgalmasan unalmas volt. Munka munkával. Bár minden a terv szerint halad belőlem hiányzik jelenleg a lelkesedés. Kész lett a terasz. Nem igazán tetszik. Annyira ügyeltem arra, hogy ne legyen elütő és hivalkodó, hogy sikerült semmitmondóvá tenni. Olyan vénasszonyosnak hat számomra az egész. Hát az biztos, hogy bármit lehet mellé és hozzá tenni, ugyanis pasztel drapp és szürke az egész. Ép olyan, mint a mostani blogom színei. Fotó majd egyszer lesz, ha megbarátkoztam vele.Kész lett a pincelejáró, az egyéb nyilások fedőlapjai is elkészültek.A  terület maximálisan védett játszóhely lett a gyerekeknek és az állatoknak.
Legnagyobb meglepetés két dolog volt. Találtunk hóvirágot a kertben. Igaz egy aprócska kolónia pár szál az egész, de nyílik és kedvesen szép. A másik öröm az volt, hogy kihátráltam egy rossz döntésből és a végén kellemes este lett a jutalom. Vettem a hálóba egy nagy Klimt reprót, ami az életterünkben  ordenárén hatott. Azaz kinőttünk a testiség  megjelenítésének korából. Éreztem a vásárláskor, hogy ez a kép lutri lesz és igazam lett. Nem jött be. Azonban az ára némileg borsos volt, így nehezemre esett volna csak úgy, feltenni a padlásra. Végül meghírdettük. Lőn csoda egy fiatal pár megvette és nagyon kellemes beszélgetős este keretében örömködtünk azon, hogy a kép megtalálta méltó helyét. Üdítő élmény volt a párral eltöltött este. Művészetekről, lakberendezésről, stílusokról beszélgettünk. Idejét nem tudom, hogy mikor csöppentem utoljára ilyen szinvonalas spontán  beszélgetésbe.
Ma pedig itt kínlódom, mert végtelenül nyomott a hangulatom és igazi magyarázatot nem találok a jelenségre. Szóval nyavalygok és végtelenül negatív vagyok mindennel és mindenkivel szemben.
Este azt hiszem idje lenne kimozdulnunk! Hátha javítana valamicskét a rossz hangulatomon a változás. Apropo, változás. Próbálkoztam a blogot is kicsit tavasziasabbá tenni, de nem ment. Semmilyen variáció nem tetszett. Inkább hagyom így, ez legalább elfogadható.

10 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Györgyi a pár szál majd jövőre már telepecske lesz, nálunk is. Nekem ez is öröm, ahogy neked is. Egyébként ez a mai nap ilyen kínlódós, itt már el is eredt az eső.

Katalin írta...

"Mi az élet? Őrület.
Mi az élet? Hangulat.
Látszat, árnyék, kábulat.
Legfőbb jói: semmiségek;
Mert álom az teljes élet,
Holmi álom álma csak."
(Pedro Calderón)

jön-megy a kedvünk, mint a rohanó felhők a szélben fürdő égen ezt már én mondom ), én ma véletlenül olyan magoncokat és rügyeket találtam, amitől majdhogynem zavarba jöttem,
ja, és láttam a fb-on ma egy pomázi meseházat, csupcsupacsupa szín, és szín és még több szín, te jutottál eszembe, a rengeteg szín a lelkedben

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Kedvenc házunkban volt egy szál hóvirág. Nyolc évEn keresztül mindig csak egy szál. Mit kell tenni, hogy szaporodjon?

Györgyi írta...

Katalin!
Gyönyörű vers.
Úgy tűnik valami nagyon nem jó ma velem. Megint beteg leszek érzem.

Katalin írta...

http://hobbikert.hu/magazin/hogyan-szaporitsuk-a-hoviragot.html

nem baj, feküdt ki, pihenjél, és töltekezzél, süttesd a nappal a pofidat, szo rítok érted
ölellek♥

swatwork írta...

Ne akarj beteg lenni! Még amikor kudarcról, rosszról írsz, akkor is azt érzem, hogy milyen gazdag az életed.

Györgyi írta...

sw!
Az életem addig tart majd ameddig képes leszek tartalommal megtölteni. A betegség egyértelműen a test és lélek elhasználódásának jele.

Katalin írta...

nézd, nézd, nézd csak :
http://gyorgytea.hu/fooldal/gyuri-bacsi-a-tavaszi-faradtsagrol-beszel?utm_campaign=20170301&utm_medium=tavaszi_faradtsag&utm_source=newsletter

Györgyi írta...

Katalin!
Más baj van. Sajnos úgy tűnik az immunrendszerem kezdi feladni a harcot. Ne mond, hogy menjek orvoshoz kérlek! Voltam százszor és elegem van.

Katalin írta...

nem modom, dehogy