2017. március 22., szerda

Nagyfenekű boldogság



Előttem hullámzik egy hatalmas fenék. Rózsaszín pipacsos szoknyában ring, és sodor magával mindent mi útját állja. Csivitelő hang kíséri táncát. Él , habzsol, mindent betölt. Nem tudod nem észrevenni, hogy van. Túláradó boldogsága nem hagy szomorúnak lenned. Egyszerűen megmosolyogtat nyomában vidámság , életkedv jár. Az említett ringó szakajtó magába sűríti a termékenységet, a boldogságot.  Gurgulázón kacagva gördül tova eme tömör gyönyör tulaja.
Nem tehetek róla magával ragad a fenék humora, bája, varázsa.
Egy brit kutatás szerint a nagyfenekű nők okosabbak.
E. Ruleznek erről is van véleménye.
 Nagy Fenekű Nők Napja (dalszöveg)

Van egy nap 
Májusban, amikor a nők egy része 
A tükörbe meredve azt veszi észre 
Hogy a feneke valahogy a múlt nyár óta 
Megnőtt, vagy csak az az idióta 
Mosodás mosta a szoknyáját túlontúl 
Forró vízben és ezért ezentúl 
Vigyázni kell, hogy kinek adja 
Be mosni a ruháit. 
De persze a nagyja 
A problémának ettől nem tűnik el 
Hiszen a fenék-kérdésben dönteni kell, 
Hogy fájó szívvel a molett butikból 
Új ruhát kell venni vagy megint holnaptól 
A sütit és a tésztát is el kell hagyni 
És a kakaós tejnek is sajnos annyi 
És a nőnkek, akik a butikot választják
Rendezzük a Nagy Fenekű Nők Napját. 

- Legyen ez igazi ünnep - mondja Jules 
Aki májusban már a tengerparton ül 
És hogy legyőzze feltörő zsír-iszonyát 
Felhúzza egy sellő régi uszonyát 
Amit a homokban talált eldobva egyszer 
Szegény sellő, nyilván valami vegyszer- 
nek a hatására, ami a tengerbe ömlött 
Kínjában földi nő formát öltött 
S egy társkeresőnél dolgozik most 
Delfinek helyett a hatos villamost 
Lovagolja migidi-meg minden reggel 
A zötyköléstől kissé petyhüdt seggel 
Minden májusban a tükör elé áll 
Kicsit később már a mosodába' kiabál 
És ha valaki, hát ő elmondhatja 
Hogy neki szól a Nagy Fenekű Nők Napja

Másik nagy kedvencem ebben a témában.
Szép vagy úgy ahogy vagy, avagy Hófehérke leszarásának története.
A humor elengedhetetlen eleme a kövér női seggek vizsgálatának. Az se baj, ha nincs elegendő humora a testrész viselőjének elég, ha  öníróniával bír a kitüntetett személy.
Palya Bea őszinteségével nem lehet felvenni a versenyt.
A nők eme a táborához tartozom én is. Valamiért oly sok hiányosságom mellett ez a töblet zavart a legkevésbbé. Sőt számtalan előnyét élveztem. Mindig puhára huppantam ha elestem. A szövetek rugózása odavonzotta a kíváncsi szemet, de gyönyörűségében csak egy aaaahhh -ra futotta mindenkinek. Micsoda boldogság így vonulni el a kíváncsi szempárok előtt és nem a másság miatt szégyenkezve kullogni.  Oly nagy gyönyörűséget adott ez a jelenség, hogy kedvet kaptam elől is gömbölyödni. Most tökéletesítettem a formát és kívül-belül gömbölyű vagyok. Tökéletes ideológiai biztonságot teremtettem magamnak ezzel a gyönyörűséges gömbölyűséggel.A magyar nyelv egyik legszebb szava nem véletlenül a gömbölyű szó.



2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Ez aranyos volt, jót nevettem. S akad gondolkodni való is. A csoki, a torta, a nápolyi, az a...

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Mióta szeretem magam úgy ahogy vagyok sokkal könnyebben veszem a testi akadályokat.
Azt hiszem hogy bevonza az ember a testét. Mindig kacagós, vidám élethabzsoló voltam. Törvényszerű ha hedonista mívoltom a testem állapotában is megjelenítődik.