2017. február 21., kedd

Audry kalapok és Annasó ünnep


Ebből a kalapból kiindulva képzeltem el egy málnás mascarponés fehércsokis tortát.


Ebből pedig egy feketecsokis, fehér fondanosat
Cukrász legyen a talpán aki elkészíti. 
Anna vasárnap 30 éves lesz. Erre a jeles alkalomra álmodtam meg ezeket a csodákat. Hát persze, hogy nem én készítem. Van egy olyan félelmem, hogy a cukrász sem fogja elvállalni, de legalább megálmodtam. az is VALAMI.
Tegnap Zozit ünnepeltük . Jellemző, hogy ő semmilyen ünnepet nem szeret, ezért beteget jelentett. Hát nálunk még ez sem tántorítja el a családot. Mindannyian elmentünk felköszönteni őt. Csak egy órát maradtunk. Utána szépen eljöttünk és hagytuk magában örömködni. Még sose örült ennyire az ajándékainak. 
De az igazi hősiesség ma délelőtt történt. Hívtam egy segítő barátot és felszámoltuk az építkezés utolsó maradványait is. Így mire a szülinapi mulatság lesz, addigra minden a helyére kerül. A tél utolsó maradványait is felszámoltuk. A terasz ugyan még nincs leburkolva, de a dizánjait megkapta. A  kovácsoltvas kiülőket a gyönyörű kerámia gyertyatartókat és a szépséges fa kaspókat örökzöld növényekkel.  A nagy fa padok pedig a hátsó teraszra kerültek kellemes vintage hangulatú kaspókkal és cserepekkel díszítve.Szóval kedvemre szorgoskodtam ma. Mostanra hullafáradt lettem. Pedig még nagyon sok teendőm lenne, de azt hiszem holnapra hagyom őket.
A tortára is csak holnap kapok választ. Aggódom, csak az én fantáziámban készíthető el bármelyik is. 
Hoztam egy részletet Alföldi Róbert Higgins professzor  alakításából.
-Jáááj de nagyon szeretném megnézzi ezt a darabot drága nacccságák!
 :o)))





A kalapok Oscarja ez a jelenet.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Te aztán nagy képzelőerővel bírsz!Várom én is a cukrász válaszát. Kíváncsi lennék majd a teraszotokra. Nálatok nem vizes, sáros a kert? Nálunk még végigmenni is nehéz rajta, munkálatokra csak gondolni lehet. Pedig viszket a tenyerem. Szépen összeáll a házatok, kertetek! Tegnap az utolsónak ajánlott filmedet néztem meg, s most ismét megnézem, mert az elején hanggondjaim voltak. Mire megoldottam lemaradtam az első negyedóráról. Tetszett, megfogott ez a film. A mostani ajánlatod ezután jön majd. AR.

Holdgyöngy írta...

Megnéztem a linket, izgalmas lehet az előadás.

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Tudod mindig is bajban voltam amiatt, hogy a fantáziámat engedjem szabadjára, vagy azt a vágyamat, hogy csináljak valami jót. A jót tenni akarás győzött a munkában. Az otthonomban pedig a fantáziám a nyerő. A gyerekeinkben mindkét énem győzedelmeskedik hála a genetika ezerarcúságának.