2017. január 19., csütörtök

Napsütésben


Süt a nap és nekem ennek ellenére rossz kedvem van. Fáj a fejem a hátam, alig tudok menni.
Veszekedős és undok vagyok, pedig ezer ágra süt a nap. Mégegyszer csak a magam kedvéért, hogy érezzem a törődést. SÜT A NAP!
Szóval ma mindezek ellenére nincs kedvem semmihez. 
Ma olvastam, hogy a KSH adatai szerint végtelen növekedési ütemünkben elértük az 1987 év eredményeit. Micsoda vágta. Ezért minimum kézcsók jár. 
Íme a  táblázat:
Hétköznapok. A kiskereskedelmi forgalom végre nő! Hurrá! Itt a jólét! Hurrá 2.0! Már majdnem annyi, mint a válság előtt és már majdnem annyi, mint a nyolcvanas évek közepén. Nem én találom ki, ezek a KSH adatok. Rosszabbul élünk, mint tíz éve. És alig úgy, mint ’87-ben. Pár %-ot elhagyva pedig úgy, mint a hetvenes években. Negyven év.
Ha az embernek rossz napja van akkor talán írhat kiábrándító dolgokat is. Amikor ilyenekkel szembesülök végre megnyugszom, hogy nem én vagyok a hülye. Ugyanis szinte a csapból is az folyik, hogy Magyarország jól teljesít. Én pedig folyamatosan úgy élem meg, hogy rég volt ilyen keserves az élet. Ráadásul most nem lelkileg az.
Van jó hírem is. A madarak itt énekelnek már most elkezdték. Imádom hallgatni őket.
A kertek alatt lassan készülődik a tavaszlány. Még csak nyújtózkodik, de már ébredezni látszik. Bár ez még korai lelkesedés részemről, mert februárban visszabújik az ágyikójába és pihen egy kicsit.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Ezt a kábítást-ámítást egyformán fogjuk fel. Sokat hallgatok rádiót, borzalmas ez a nagy ciráda. A faluban féléven belül a második boltot zárták be. Sajnálom, ez volt a mindenes. Ha valami ritka kellett, ott megtaláltad. Du. azt hallgattam a szomszéd sövényből, hogy micsoda hangversenyt adtak le. Gyanus volt, hogy nemcsak verebek. Lehet, hogy vándorok is pihentek, ettek köztük. Azért, ha már süt a nap az nagyon jó!

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Mindig szerettem azt az időszakot amikor a madarak bejelentik, hogy hamarosan jön a tavasz. olyan önfeledten vidáman örülnek az életnek, hogy amikor hallom rám is átragad a vidám hangulat.

natimama írta...

A madarak nálunk is ezerrel ordítják: mindjárt itt a tavasz! Már észrevehetően később sötétedik. A természet teszi a dolgát. Ha hagyjuk...

A tegnapi nap katasztrófa volt. Nekem. Pedig én nem olvasok KSH-adatokat.

Györgyi írta...

Nati!
Sok helyen olvastam, hogy a tegnapi nap nem igazán az örömök napja volt. A mai napból még lehet ilyet csinálni. :o)