2017. január 14., szombat

Lustaság


Hát itt tartunk, hogy a hét főbűn egyike a lustaság útólért. Ráadásul még élvezem is eme bűnömet. 
Már mentségeket sem keresek. Bevallom magamnak, hogy egyszerűen fáradt vagyok és megengedem azt hogy pihenjek. Bűntudat nélkül. Sőt eljutottam odáig a duhajkodásban, hogy az olyan programokat amik nagyon fárasztanak kikerülöm. Nem helyes belátom, de legalább finom érzés. Még mindig elolvasom a film és színház bemutatókról szóló híreket, de már nem veszek jegyet rájuk. Sőt vágyakozni sem vágyakozom. Elolvasom a kritikát ha érdekel egy egy darab, de ennyi. Ezek a lustaságok kicsit másról is szólnak. Egy ideje nem tudom a lábamat annyira megemelni, hogy felüljek a magasított székekre. Ez a bénulás része. Azonban oly sok dolog van amivel megörvendeztethetem magam, hogy emiatt nem szomorkodom. Különben is annyit voltam színházban és moziban az életem során amennyi három emberöltőre is elegendő. Köszönhető ez annak, hogy a fiatalságomat ilyen körökben töltöttem és később ezeket a szakmákat tanultam is. Igaz hobbyból csak. Olyan ez mint egy kedves étel. Addig lakmároztam belőlük ameddig jól nem laktam. Így most nem feszít a hiányérzet miattuk.
Különben is azt hiszem ideje észre vennem, hogy megöregedtem. Átalakulnak az igényeim nem lesznek kevesebbek, csak más dolgok nyernek prioritást.  Mint mindig mindent úgy az öregedést is szenvedéllyel csinálom. Tehát most teljes elánnal lustálkodom , olvasok, filmet nézek és zenét hallgatok. Futni nem tudok, de azt hiszem már nem is akarok. :o)

2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Ez a címlapfotód oly gyönyörű, annyi melegséget hoz. Valahol rólam is írsz. Azelőtt én is mindig mentem, most kielégít a kert, a kertészkedés, az erdő, mező, s mikor már mehetnék autóba ülünk, s kirándulunk. A koncertek, stb. most nálam is háttérbe szorultak, gondolom majd eljön az idő, amikor ismét eljárok, most pihenés, olvasás, film, zene, bezárkózás van - nálam is.

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Most ilyen finom hangulatban élek. Szeretem időszaka ez most az életünknek.
Rég volt benne részünk.
A te képeidből is ez jön át.