2017. január 21., szombat

Kicsit pajzán, nagyon virgonc és végtelenül könnyelmű.


Szóval az úgy volt, hogy már reggel ébredéskor éreztem, hogy valami egészen más lesz ez a nap, mint a többi. Vénségemre bujálkodó izgágasággal telve ébredtem. Azonban egy ilyen vén csaj , mint én, már tud viselkedni és kordában tartja a démonait. Ő kérem szépen már nagymama és mint olyan bölcs, jól nevelt és maximum Courtsh -  Mahler ritka giccses regényeket olvas , de már az is túl megy számára az erkölcsösség határain. Így nem olvassa, de gondolja. Tehát ilyen túláradó kórságban ébredtem, majd jól nevelten kávéztam és akkor elkezdődött. Mivel extra jó fejnek éreztem magam,  rázendítettem és megkezdtem a pótcselekvések megtervezését. Gyanútlan kedvesemnek felvetettem, hogy mi lenne, ha a karácsonyra kapott IKEA utalványt ma elvásárolnánk? Csoda pasim gyanútlanul helyeselt. Majd kitaláltam, hogy elhívhatnánk a gyerekeket is és közösen ott ebédelhetnénk! Én drágám még mindig nem fogott gyanút. Három nő és a kedvenc áruház. Gyanús koktél. Na ezt is átvittem a reggeli rostán. Hurrá! Ezután következett, hogy holnap ebéd vendégeket várunk és vásárolnom kéne. Így elmentünk az Auchanba. Ott aztán jött a pokoltánc. Bevásároltam a kicsiknek csoda kényelmes, puha és csinos ruhákat. Na vettem a kertbe egy-két fürtös gyöngyikét, ami természetesen a télikertbe most szépen virít és majd kiültetem őket tavasszal.Az én Kincsemnek fel sem tűnt, hogy egy falat kaját nem vettünk, hisz rohanni kellett a csajokhoz az Ikeába. Röpke háromnegyed óra sorbaállással sikerült megvenni a kívánt húsgolyókat. Ábris naná, hogy nem kért belőle. Sebaj van sültkumpli azt mindig szereti. Zénó csendesen aludt, míg a bátyja két falat krumpli lakmározása között meglátogatta az asztal alatt a szomszédainkat, majd az ölükbe kéredzkedett és az ő kajájukat ette, mert a szomszédé az mindig finomabb. Sűrű bocsánatkérés következett és elsiettünk. Mit siettünk vágtáztunk a fiatalúr után.
Annáék egy idő után elköszöntek és akkor valami komoly megbuggyanás történt. Képet vettünk a hálóba.
_-Jaj Kicsim annyira unalmas a hálónk Muha Évszak képeivel  olyan öreges, élettelen . Valami izgalom kéne oda!
 Így esett, hogy a kosarunkba beoberkodta magát Gusztav Klimt képe a Vörös hajú nőkről . Vörös is, pucér is , pajzán is.  A kép címe: "Vízi kígyók "
Na végre most már van élet az unalom helyett. :O)))
Két hónap alatt nem sikerült kiimádkoznom Robinál, hogy a fotel és az olvasólámpa a helyére kerüljön. Bezzeg most hirtelen ott teremtek. Íme a tudatalatti csodálatos hatása a férfi agyra. Egy szép női popsi, némi vörös hajzuhatag és már kész is a tettvágy. Jó lesz végre ott olvasgatni ebbe a búja életteli  szobában.
Hazafele végül vettünk kajának való alapanyagot a holnapi ebédhez. A férfi, ha éhes akkor mogorva. A kaja puszta említésétől jobb kedvre derül. Istenúgyse holnap olyat főzök a fiúknak, hogy minden afrodiziákum semminek tűnhet majd az ízorgiám láttán. Természetesen férfi vendégeink lesznek.
Hát így esett, hogy a nagyika ma bűnbe esett.
A teljes havi gazdasági reform megtakarításom egy nap alatt kereket oldott.
Én pedig csak ülök és somolygok magamon. Hiába minden . Sose leszek jó, sem megfontolt, sem elég öreg.
Végre újra önmagam vagyok.
Kicsit pajzán, nagyon virgonc és végtelenül könnyelmű.
Egy nap az élet.
Na ez már hasonlít megszokott önmagamra.

4 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

"Végre újra önmagam vagyok." Jólesik ilyen bejegyzést olvasni tőled, megérdemeltek egy kis könnyedséget végre!

Györgyi írta...

Rózsa!
Vitatható, hogy mennyire szabad örömködni ilyen dolgokon az én koromban és állapotomban? Mégis annyira jó volt végre a régi hangulatban évődni magunkon. Képtelen vagyok örökre beletörődni, hogy mostantól öregasszonynak számítok. Belülről megrekedtek az évek. Ráadásul mindig is imádtam mókázni.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Miért számítanál "mostantól ötregasszonynak"?... (Akkor mit mondjak én?...)
Eszedbe se jusson! Az ilyesmi egyáltalán nem kötelező!

Györgyi írta...

Rózsa!
A saját fajtámon belül matuzsálemnek számítok. Mi tagadás a mozgástér beszűkülése se tesz jót a fiatalság élménynek.Valahol a két unoka élménye meghozta a sose remélt békés öregséget. Legbelül azonban nem hatnak rám ezek a trükkök. Megmaradtam egy örökké nyüzsgő tettrekész nőnek aki összeeséskor is még mindig forgat valami tenni valót a fejében, vagy egy kis huncutságot.
Különben is Te legalább ennyi tervvel, ötlettel és programmal rendelkezel. A test egy dolog, de a lélek szárnyal.