2017. január 18., szerda

Isten éltessen!

Drága Anyu!
Remélem van mennyország és ma nagy bulit csapnak ott a tiszteletedre! Elvégre jó  ideje ott vagy már. Jó kis társaság gyűlt köréd. Mama, Papa, a testvéreid és sok barátod is veled van már.
Mi kevesebben vagyunk itt. Így szerényebb bulit csaptunk a 82. szülinapod alkalmából.
Ittunk egy pohár pezsgőt a tiszteletedre koccintottunk. Gyújtottunk gyertyát is. Vili hozott neked tulipánt , olyat amilyet szeretsz. Lilát egy nagy csokorral. A gyerekek puszilnak. A dédunokáid gyönyörűek. Mi velünk mi van? Hát anya ez már nem annyira fog tetszeni. Még mindig sokat pityergek ha senki sem lát, mert hiányzol.
Gyújtottunk neked gyertyát hogy lássál minket és mi kicsit közelebb érezhessünk magunkhoz.Illene csodákat írnom, de Te vagy a csodák földjén, így nem versengenék az Úrral.
Sokat emlegetlek. Nem mindig szépen. Viszont igyekszem olyanná válni, mint amilyen te voltál. Erős.
Talán néha sikerül a nyomodba érni!
De összességében azt hiszem közel nem vagyok annyira erős mint Te voltál. A lányokat igyekeztem jól nevelni, de ott is naponta éreztem, hogy hiányzol, mert én biza gyakran hibáztam a nevelésükkel.
Te erőd az még ma is példa nekem.
Hiányzik a bátorításod az öled. Anya sose fog begyógyulni ez a seb.
Szeretlek


Nincsenek megjegyzések: