2017. január 26., csütörtök

Fáradékonyság nem lustaság


Egy ideje szinte folyamatosan tudnék aludni. Nem értettem mitől van, hisz eddig rossz alvó voltam. Felmerült bennem , hogy itt a vég. Lusta lettem, hisz alig állok a lábamon és húz az ágy magához. Ráadásul engedelmeskedtem is neki. Egyre többet aludtam. Aztán történt valami. Reggel amikor a szokásos rutin műveleteket végeztem a tükörbe nézve a látványtól visszahőköltem. A nyakam megduplázódott. Elég ijesztő látványt nyújtott. Így tetszik vagy sem kénytelen voltam orvoshoz menni. Kiderült, hogy a pajzsmirigyem az oka mindennek. Begyulladt és ez van a tünetek hátterében. 
Szóval nincs kiszállás a mókuskerékből. Egyik baj hozza a másikat. Persze ennek is lett jó oldala. Rengeteg pihenést írt elő a doki. Így végre hivatalosan alhatok és olvashatok, hisz ezt rendelte az orvos. Közben finom zenéket hallgatok. Mint kiderült folyamatos súlygyarapodásom is emiatt van. Ez persze nem jelenti azt, hogy amúgy nem lennék kisgömböc. Erre az egészre tegnap délután derült fény. Most mehetek egy sor vizsgálatra, de ezt amúgy is meg kellene tenni évente. Így ebben is találtam hasznosítható jó dolgot.
Más
Szeretnék jegyet szerezni Alföldi két előadására. Az egyik a Passió a másik a My Fair Lady Puskás Tamás rendezésében a Central színházban. Micsoda Higgins lehet Alföldi. Neki való szerep. A Passió pedig egy újabb különleges megvilágítású rendezése. Gondolom kiforgatja vele a világot a négy sarkából. Szeretem a nem konvencionális megvilágításba helyezett unalomig ismert történeteket. Az új felfogás megmozgat , felvillanyoz és gondolkodásra késztet. ha addig élek is szerzek jegyet ezekre az előadásokra. 
"Alföldi szerint a Passio XXI azt kutatja, hogy Jézus szenvedéstörténete mit mond a 21. század emberének, illetve ha Jézus ma élne, vajon az emberek felismernék-e, elfogadnák-e benne a megváltót.
Alföldi Róbert elmondta, hogy a passió minden ember életét meghatározó kultúrantropológiai alaptörténet, amelyből az egész európai kultúra "előbújt", ezért a színmű a vallásos közönség mellett a nem hívők számára is szolgál mondanivalóval. Bár a darab a hagyományos passiójátékok szerkezetét és főbb elemeit megtartja, Alföldi Róbert rendezésében nagy hangsúlyt kapnak majd az egyéni tragédiák is."
Az előadás a Papp László Budapest Sportarénában lesz 2017. április 9-én, "
Index

6 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Ismerem, sajnos, a pajzsmirigy szeszélyeit! 10 év óta élek velük... Egy kósza vírus telepedett meg benne, még 2007-ben. Kellene műteni, de mindig van sürgősebb...

Holdgyöngy írta...

Az jó, ha kiderült az ok, most már "csak" gyógyulnod kell. Azért a hivatalos pihenés, kikapcsolódás,alvás sosem árt, én úgy szerettem olyankor elengedni magam.

Györgyi írta...

Rózsa!
Nekem Zsófi születése hozta ki. Akkor túlműködéssel kezeltek. Most pedig úgy tűnik , hogy leállt. Majd a vizsgálatok után kiderül. Igaz a vizsgálat időpontja áprilisban lesz . Ennyire hosszú a várólista a szakrendelésen.
Mostanáig nem sok bajom volt vele. Az elmúlt három év azonban nem tett jót neki. Mindig a stressz megszűnése után derül fény az okozott károkra.

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Ez most nekem is jól fog esni. Bár a mi életünkben csak tiszavirág életű lehet egy pihis időszak.

Katalin írta...

csak az az egy szakrendelés van?, ahová 3 hónapot kell várni? (nekem is ezt mondták, és kerestem másik szakrendelést, igaz, másik városban, de ha már elvittek, mindegy milyen messzi, ott másnap megnéztek, elfogadták a beutalómat, nem arra a túlzsúfoltra szólt, hanem EGY szakrendelésre, szerintem, ne várj áprilisig

Katalin írta...

http://akcion.hu/8093-pajzsmirigy--es-gyomorbelvizsgalat?gclid=Cj0KEQiA5bvEBRCM6vypnc7QgMkBEiQAUZftQLA5KP9UV1U_TcwzuzRf-68vhChvOSFGqQSIp9pHe-4aApmz8P8HAQ