2016. december 28., szerda

Ünnep margójára


Csak csodálni tudom a természet bölcsességét. Az idén különösen sokszor adott erőt, hogy hagytam magam rábeszélni, vagy inkább lebeszélni az elvárásaimról és a megfelelési kényszerről. Hát így volt ez most is. Percre pontos forgatókönyvet dolgoztam ki az ünnepek látogatói rendjére és az azt követő időszakra is. Minden napra egy társaság volt meghívva. Azonban valami nem stimmelt. Ugyan csak rejtve ismertem el magamnak, hogy nekem ehhez az idén se kedvem se erőm nincsen. Halk nyöszörgéssel ugyan jeleztem  Kedvesnek, hogy nekem ez most sok lesz, de nem kaptam megerősítést a sugallatra, így elvetettem annak helyénvalóságát. Ahogy közeledett a karácsony úgy feceregtem egyre jobban a kényelmetlen helyzetben. Bátorságom elhagyott és nem mertem senkinek kimondani, hogy nem fog menni a nagy ünneplés.Mindenem fájt, nyűgös voltam és ezzel párhuzamosan egyre jobban kényszeres lettem. Nem akaródzott más csak egy pihe-puha ágyikóba fekvés. Hát elintézte az élet nekem ezt a kívánságomat is. Szenteste előtt két nappal már szemmel láthatóan alig vonszoltam magam mégsem akaródzott leállni. Majd elkezdtem fulladni és kegyetlenül belázasodtam. Ez volt a jel , amit komolyan illett venni. Végre szó szerint kidőltem. Így gyors telefonálások a meghívottaknak és először az ünnepi programokat mondtuk le, majd sorban jött a többi is. Én pedig ágyba kényszerültem. A kényszer nem helyes olyan dolog megfogalmazására, amire az ember mindennél jobban vágyik. Úgy helyes, hogy az élet segítségével kaptam egy kis pihenési időt. Micsoda pompás napok voltak . Ágyba kaptam a meleg teát és csak aludtam naphosszat. Mostanra végre lement a lázam, de köhögés és a fulladás további pihenést javal. Így a szilveszteri mókázás kettesben lesz. Tovább folytatjuk a gyógykúrát. A jövő évet erősen tettre készen szeretném kezdeni! Remélem ennyi fekvés már elég volt ennek az öregecske testnek!
Az idei évet pihenéssel zárom a jövő évet ennek megfelelően pihenten kezdem. Micsoda luxus. Igazán elégedett lehetek mindennel!
Az vagyok!!!
Ez az év a zárások éve volt. A következő pedig a nyitás éve lesz.



2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

A szervezet mindig jelez. Jobbulást neked, vigyázz magadra, a betegtárs.

Györgyi írta...

Köszönöm Anikó!
Te is gyógyulj mielőbb meg!
Puszillak