2016. december 8., csütörtök

Perlman



Nem tudok betelni a játékával. Kívánom, hogy leljétek benne örömötöket ti is!
Szép napot kívánok mindenkinek!
Perlmannal ébredni nem akármilyen érzés. Még az álom lomhasága ott motoszkál  tested redőiben mozdulataid lassúságában érezhető, hogy sejtjeidben alacsony még az adrenalin szint. Aztán lassan megindul az élet és vele együtt ébredezik a test is. Még egy nyújtózkodásnyi marasztalás a puhaságban egy kis időhúzás egy ölelésben.
Rendhagyó reggeleim egyike a mai. Négykor megébredtem. Az álom ott sertepertélt körülöttem, de nem vitt magával.
Szeretem nézni a ködtakaróba burkolózott várost. Minden arról szólt, hogy menni kéne, de maradni sokkal jobb. Így maradtam . Megkerestem Perlman muzsikáját és hagytam, hogy apránként beszűrődjön a lelkembe, napomba az életembe a zene.
Tökéletes kezdet vele a nap.

2 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

BOLGOG SZÜLETÉSNAPOT, kedves Györgyi!

Györgyi írta...

Rózsa!
Köszönöm szépen.