2016. december 13., kedd

Luca napi csodák



Harmincegy évvel ezelőtt ezen a napon éltem meg életem legnagyobb csodáját. Megismerkedtem a Kedvesemmel. A szerelem töretlen a test öregszik, de még mindig mosolyog, ha megérzi a párja jelenlétét.
Nekem a 13 a szerencseszámom. Nem biztos, hogy pont ezen a napon de egy éve ilyentájt döntöttük el, hogy sorsunk hajóját a jó szélirányba kormányozzuk és eldöntöttük, hogy új életet kezdünk valahol. Lőn csoda a döntést tet követte és majdnem Luca napján már be is költöztünk az új otthonba.
Viszont a mai nap tényleg eseménydús volt. Megállapította egy orvosi bizottság, hogy a hírek igazak és én még mindig nem nőttem meg, sőt lényeges változás, hogy kezdek összemenni 4 cm-rel kisebb vagyok mint eddig. Igaz aki ilyen magas mint én annak négy cm semmit sem változtat a szépségén. Ennek a sokszorosával megnövekedtem szélességemben. Tehát a dolgok jól alakulnak, mert a növekedés meg van, ahogy ezt Orbán Viktor mesélné. Más is történt ma. Együtt voltam a legesleggel azaz a barátommal. Vígan Dümmörögtünk viccelődtünk és végre nyugis tempóban nem rohanva beszélgettünk egy jót. Kaptam ajándékot . Könyveket Lackfit és József Attila kaláka könyvét no és a java  csak most jön. Bögrét is kaptam. Véletlenek nincsenek Luca napon. Pont olyan meggypiros az új bögrém, mint amilyen a pulcsim színe ma gyönyörű maszáj párral van díszítve és egy igazi iparművészeti remek ez a darab. Na ugye hogy szép nap ez a mai.
Most pedig beizzítottam a mécseseket kikészítettem a pezsgőt és csoki szívecskékkel várom haza az én gyönyörűségemet.
Este pedig étterem és egy remek jazz est zárja a napunkat. Luca  köszöni jól van. Bőven munkálkodott és varázsolgatott szinte egész nap. Azért éjfélkor még biztosan velünk lesz.
Akkor én fogok varázsolni.
Mit is?
Újabb harmincegy közös évet Robival.

4 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Csak egészséget és boldogságot kívánhatok nektek minden téren!

Katici írta...

Kívánom, hogy sikerüljön a varázslásod!

Györgyi írta...

Köszönöm.

Mamka írta...

Isten éltessen benneteket továbbra is!!!!!♥