2016. december 23., péntek

Egy szuszra megeszem a karácsonyt


Na mivel az elmúlt napokban vacakoltam ezzel a tüdőgyuszival, így most kénytelen vagyok elővenni a turbósított karácsonyi programot. Ma megveszem a karácsonyfát, megfőztem a halászlét, nem igazi remeklés főztem már finomabbat, de senki sem fogja kiköpni. Elkészült a tárkonyos ragu is. kitakarítottam. Mindjárt indulok a boltba utána rohanás az unokákhoz, mert nekik sincs még fájuk. Aztán irány a posta befizetem a csekkeket semmi se ronthatja el az ünnepi hangulatot. A pénzzel való foglalatosság kifejezetten kényelmetlen, így nem maradhat az ünnepi teendők közt.  Még a temetőbe is kiszeretnék szaladni anyáékhoz.Jól látszik, hogy mindenhol csal rövid ideig időzhetek, de úgy szép az élet, ha zajlik. Különben is nincs nyafogás, hisz eleget pihentem az elmúlt napokban. Nem igazán pazar az idei menü. sajnos biztonsági játékos lettem. Nincs kísérletezés azt főzök amit tudom, hogy megesznek. Az egyetlen próbálkozás amit megengedek magamnak a kandírozott narancs bourbon vanília fagyival és egy pöttynyi konyakkal. Kíváncsi leszek milyen lesz?
Az ajándékok becsomagolva várnak szétosztásra. Nem vittem az idén túlzásba ezt sem. Viszont isteni játékokat kap a család apraja nagyja, így a program garantált. Játszani fogunk mindennap. Részemről pihengetek is egy kicsit,. mert még mindig beteg vagyok. A barátnőm leveszi a fejem, ha ezt nem teszem meg., Ma fél órát könyörögtem azért, hogy a mai rohanásra engedjen elmenni. Orvos a szentem és félt. A lázam éjszakára még visszatér és sajnos a fuldoklás egyre gonoszabban jelen van.
Kettőtől reggelig nem hagy békén aludni. De ezt is kifogom bírni, ahogy annyi mindent . No para.
Az idei karácsonyba nekem nem fér el a pátosz és minek tagadjam a gyönyörű békés hangulatok is messzire elkerülnek. Majd jövőre. Ez a karácsony a lezárásról szól. Vége a középkornak kezdődhet a békés öregkor. Nem való nekem a nyugdíjas életvitel.  Így kíváncsian várom, hogy mit hoz a jövő!
A holnapi nem túl távoli jövő örömöt hoz. Így alig várom, hogy csilingeljen a Jézuska és Ábris reakcióját nagyon várom már. Manócska pedig kisdedként megtestesíti majd a Jézuskát. Tegnap volt négy hetes.
Vigyázat fotók!




6 megjegyzés:

Mamo írta...

🎄🏡🎄🌞

Andrea írta...

Györgyi Te aztán pörögsz rendesen, milenne, ha nem lennél beteg...?))))))DDDDD
Én is kész lettem most - ezért engedtem magamnak egy kis olvasást, írást - a
pulyka-kacsa húslevessel, a húsikhoz meggymártás és fokhagymamártás, a tejfölös harcsapörkölt + kapros-túrós galuskával, és a gesztenyés/tejszínes/csokoládés tortával.
Gondoltam a csomagolásra is, de azt elhalasztottam holnap reggelre.
Viszont egy ajándékot égen-földön nem találok, hogy hova tettem...???)))))
Na majd talán húsvétra előkerül.)D

Boldog karácsonyt, és egészségben gazdag újesztendőt is kívánok nektek!)

Holdgyöngy írta...

Azért vigyázz is magadra!

Györgyi írta...

Mamo!
Kellemes Ünnepeket kívánok!

Györgyi írta...

Andrea! Isteni finom a menü sorod. Főleg a leves. Nagyon megkívántam.
Áldott szép ünnepet kívánok!Szeretettel.

Györgyi írta...

Holdgyöngíy!
Van olyan anya, nő aki karácsonykor vigyázz magára? Én biztosan nem tartozom közéjük. :o)
Békés szép Karácsonyt kívánok neked!
Ölellek