2016. november 11., péntek

Egy jó nap történései


Lassan meggyőződésemmé válik, hogy a tea elmaradhatatlan kelléke a jó hangulatnak. Reggel Kedvessel egy finom kávéval indítottuk a hajnali kelést. Majd valahogy annyira belemerültünk a tervezgetésbe, hogy a reggeli teázás idejét is együtt töltöttük. Régóta nem volt erre időnk. Így az alaphangulat békés napot ígért. Délelőtt irány Surány rohanás a házhoz. Az ottani fejetlenség mindig kiborít, de tegnap végre kezdtem látni a káoszban megbújó csodákat. A konyha csempézése elkészült,
ahogy a fürdőszobáé is. A nyilászárókat mázoló asztalos csiga tempója még most is megőrjít, de úgy tűnik mindent meglehet szokni, csak akarni kell! Hát tegnap akartam a béke kedvéért. Robi a falakat festi, őt a glettelés lassítja, De szép lassan azért ő is halad. A kert végre teljesen kész. Ott rend és béke van.
A ház állapot felmérése után irány a bevásárló körút. Itthon kifogytunk a kaja készletből és mi tagadás nagyon szerettem volna kicsit a lakberendezés örömeibe elmerülni. Így átadtam magam a vásárlás démonának. Juj de nagyon finom volt. Feltöltöttem az ellátmány készletet csupa finomságokat vettem. A mai Márton napra is felkészültem. Töltött sült libát készítek mellé narancsos lila káposzta lesz steak burgonyával. Desszertnek pedig vanília fagyi forró erdei gyümölcs öntettel és gyümölcsökkel. Már a megtervezései is mennyei örömöket adott. Majd bementem a Jyskbe. Na ez volt az a hely ahova nem lett volta szabad betérni. Nagy árleszállítás volt. Ami nagy nagy kedvet csinált a meggondolatlan vásárlásra.  Mint egy gyerek aki beszabadult a játékboltba úgy szaladgáltam az üzletben egyik gyönyörűségtől a másikig. Közben az agyam lázasan tervezte a leendő otthont no meg a karácsonyt. Így nem csoda, ha elvéreztem . Kijózanodásom az éjszakai matekozáskor következett be. Kinek mennyit kell még kifizetni mindennapos elfoglaltsággá vált.  Tegnap késő délután megérkezett a konyha bútor is. Igaz nem láttam , de maga az a tudat, hogy ott van tudat elég volt a boldogságomhoz. Végül meglátogattam egy kedves ismerőst és egy jó beszélgetés mellett teáztunk.
Este kincseimet megmutattam a családnak. Zsófi fanyalgott. Robit nem érdekelte, annyira fáradt volt, Anna pedig sajnos nem volt itt. Ő az aki mindig partner ezekben az örömökben. Tegnap volt a dokinál. Az orvos szerint még két hét és kezünkben tarthatjuk a kicsit. Alig várom. Elvileg két hét múlva költözünk, bár én ebben erősen kételkedem. Nagyon sok munka van még a házzal. Képtelenség ennyi idő alatt befejezni. Mindenesetre úgy készülök, hogy hó végén már ott alszunk.


Cohen is elment.

6 megjegyzés:

Andrea írta...

Györgyi éreztem és láttam magamelőtt a boldogságodat, az örömödet, na és persze a JYSK-be bevásárolt karácsonyi dolgokat is, igaz nem mondtad miket vettél ott, de én is voltam tegnap a JYSK-be, és láttam amit láttam...))))
Rám az első késő őszi hideg beálltával tör rám a gyümölcs-teázás, nagyon szeretem, egy hete pedig napi 0,5 l gyömbérteát mézzel és citrommal is készítek magamnak, nagyon finom.
Kívánom, hogy sok-sok ilyen "finom-érzetű" napokban legyen részed!!!))

Andrea írta...

Az utolsóelőtti bekezdés magyartalanságáér elnézést kérek.)

Holdgyöngy írta...

Az utolsó mondatod: így legyen. Örültem ennek a bizakodó bejegyzésednek. Mi is jártunk a JYSK-ben...

Györgyi írta...

Andrea!
Lassan a JYSK -be csak rendkívüli alkalmakkor lehet bemenni. Ma fekete péntek van. Hatalmas akciókkal. Részemről meleg paplanokat, egy pihe-puha plédet és csodás tálakat vettem.
A gyömbéres teát én is szeretem. Remek immunerősítő hatása van és az íze is kiváló.
Téli italnak kifejezetten jó.

Györgyi írta...

Holdgyöngy! Ma különösen érdemes lenne elmennetek a Jyskbe.
Ami a bizakodást illeti. Végre kezdem érezni, hogy miért választottuk ezt a házat. Vagy , hogy ő miért választott minket. Természetesen a hangulata miatt. Csak a sitt hegyektől nem lehetett látni a lényeget.

Holdgyöngy írta...

Györgyi, nem tudom miért, de első pillanattól, ahogy mutattad a fotókat a TIETEKének éreztem. A fekete tálakat én is néztem, más célra akartam ezért maradt ott. Szépek,szívbéliek.