2016. november 16., szerda

Bevetem a kedvenc le..rom tablettámat.


Nem sikerül befejeznünk időre a házat. Annyira bosszant, hogy belebetegedtem.
Lázas vagyok és megállt a belsőmben az élet. Szó szerint olyan mintha a belsőszerveim leálltak volna. Pang. Ahogy a lelkem is ezt teszi. Fojtogat a tétlen düh. A burkoló egy vérbeli profi csiga. Az asztalos versenyre kel vele ezért a címért. Valahogy minden lelassult és reménytelen most körülöttem. Tudom, hogy ez a fázis jellemzően jelen van az ilyen átalakításoknál. No de kikérem magamnak, hogy ennyire rosszul viseljem!
Azon mosolygok, hogy az élet mennyire mókás velem. Mindig mondom, hogy szeretem a teát. Hát tessék! Igyam. Két napja mást sem teszek.
Érezhető, hogy a jó szakemberek kivándoroltak. Akik itt maradtak, vagy kutyaütőek, vagy kapzsik és nem lehet megfizetni őket.
Na mindegy is. Ez van, ezt kell szeretni! Szóval minden majdnem kész állapotban van. A konyhában négy öt csempe hiányzik még. A bútorok félig összeszerelve a kapcsolók egy része is a helyén. Fogalmam sincs hogy miért minden csak kicsit van befejezve? A fürdő a maga 5 nm-vel szintén félig van meg. A festés tán három helyiségben kész. A kedvencem a mázolás. Na az mindent überel. Minden nyílászáró valamilyen szintig van lekenve, alapozva, vagy egyszer kenve, vagy egyszer zománcozva. De egy sincs befejezve. Robi alkalmatlan az emberek irányítására. / Nem ezért szeretjük./ Én pedig csak egy csipisz vagyok a "mesterek" szemében, így tojnak figyelni a kéréseimre. Ma az sem számít, hogy én fizetek. Ugyanis közlik, hogy ha nem teszem akkor szétrombolják ami eddig megvan. Olyan ma már szóba se jöhet, hogy a megrendelő kérése szent. Szóval ritka ramaty ez az egész.  Én mégis azt mondom, hogy költözünk a jövő hét végén. A kis ház befejezése  tavaszra marad. A fűtés ezen a hétvégén meglesz a többi várhat tavaszig. Két napot adtam magamnak a betegeskedésre. Utána befejezem amit lehet, a többit meg hagyom egy kicsit pihenni, hisz kint már havazik. Ideje már kuckósodni.
Az ablakból látom ahogy a repülők a hópaplan felhők miatt alacsonyan szállnak. Mindent belep lassan a szürkeség. 

https://www.facebook.com/PRESSERGABORofficial/

17 megjegyzés:

kovtama írta...

Házépítés szempontjából nekem szerencsém van a férjemmel, mert mindent ő csinált. Igaz, lassan de biztosan szép és jó lett. A szakemberek pedig úgy ahogy írod!Szinte már egy sincs itthon és nem is várható, hogy hazajönnek. (azt csak a kormányunk mondja) Kitartást! És gyógyulást!

Mamka írta...

" Ugyanis közlik, hogy ha nem teszem akkor szétrombolják ami eddig megvan. "----ez komoly??????
Én is beteg, te is beteg, gyere beteg......:) Bár cseppet sem vicces.
Minden jót kívánok neked!!!!!

Györgyi írta...

Tami!
Azért is lettem beteg mert már nincs kitartásom. Elfáradtam és elegem van. Öreg vagyok én már ilyen volumenű tevékenységekhez.
Mai csemege:
Burkoló:
-Ma nincs kedvem ezekhez a pepecselésekhez. Inkább haza megyek.
Robi nagy meglepetésemre a sarkára állt és nem hagyta.
Persze ahogy én ezt a pasast megismertem úgy sem marad ott. Önérzetből és öntörvényűségből jeles osztályzata van.
Ráadásul utál otthon lenni, így neki nem sürgős befejezni a munkát.

Andrea írta...

Drága Györgyi nagyon sajnálom, hogy beteg vagy, jobbulást minnél előbb!)

Mesteremberek mindig is voltak ilyenek, meg olyanok is sajnos, több évtizedes tapasztalat alapján tudom ezt mondani.

Szerencsére azért maradt itthon - szerencsére nem mindenki megy el itthonról, és aki itthon nem tisztességes, az Mo-n kívül is az szerintem - olyan szakember/szakemberek is, akik jó, tisztességes munkát adnak ki a kezeik közül!
Nekem ilyen hosszú évekóta a festő-mázolóm is, aki parkettát is szépen letett, valamint kádelejét is szépen megcsinálta, mindemellett udvarias, értelmes fiatalember, majd a mosógép-szerelőm, a vízvezeték-szerelőm, aki mást is nagyon tisztességesen, és nem lehúzva az embert megcsinál dolgokat.

Viszont belebotlottam én is nagyonsz...rul dolgozó "szakemberbe".

Van egy nagyon kedves asztalos ismerősöm, de azt látom, hogy szépen, alaposan dolgozik, de baromi lassan.))

Szóval nagy-kitartást kívánok még nektek Györgyi, megértem a rosszérzéseidet.(

Györgyi írta...

Mamka Kincsem!
Ez nagyon komoly. Munkamorál mintha nem is létezne ezeknél a mestereknél. Már sokszor építkeztünk, de ilyen negatív tapasztalatunk még nem volt. Szeretnék már túl leni ezen az egészen!
Gyógyulgass Te is. Sajnálom, hogy nem vagy jól.

Györgyi írta...

Andrea!
Melyik városban vannak a szakembereid? Mert, ha Budapesten lehet, hogy írok neked, hogy ajánlj be nekik légyszíves!

Andrea írta...

Györgyi nem Budapest, hanem Pécs ez a város. Szívesen tenném, amennyiben közeletekben élnénk. Ezek a szakemberek még sosem hagytak cserben - egy jópárral ellentétben - engem sem, és azokat sem akiknek ajánlottam. El is van mentve - több helyre - az elérhetőségük.)

De ajánlom figyelmetekbe az alábbi címet, itt talán lehetne élni a nálatok dolgozó állítólagos "szakemberek" nem megfelelő hozzáállása miatt, és segítséget kérni.

Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)  
Cím: Budapest, Kálmán Imre u. 20, 1054
Telefonszám: (1) 269 2940

kovtama írta...

Persze maradt itthon pár. Azokat meg alig tudod elérni, mert kapósak. Az ember azzal nincs sajnos kisegítve, hogy lasszóval kell őket fogni. Ami azért jó pár éve nem volt, akkor túlkínálat volt. Ezzel sajnos nem vagyunk kisegítve, se a gyere haza magyar hangzatos állami hülyeséggel. :/ Az egész úgy van elcseszve, ahogy amilyenné tette az összes állami vezetés, ez pedig az ő hibájuk. A szarul dolgozót pedig külföldön kb.2 hét alatt kiismerik és elküldik a búsba, aztán jönnek vissza. Na bumm az se sokat segít. :/

kovtama írta...

Andrea tök jó ez a cím, amit írtál de ha megreklamálod akkor kivizsgálják és majd történik valami? Vagy küldenek jó szakikat? Mert ha igen és nekik van listájuk olyanokról, akik komoly emberek az jó dolog valóban. :)

kyOrsi írta...

Óriási teher van a válladon, nem csodálom, hogy eleged van. Egy hét festés is kikészít lelkileg és fizikailag, nem hogy hetekig tartó felújítás.

Ilyenkor azt mantrázom magamnak, egy (két, három) hét múlva minden rendben lesz...

Az az igazság, még nem találkoztam olyan mesterrel, akivel maradéktalanul meg lettem volna elégedve. Vagy a hozzáállása volt nulla, vagy a kész munkája, amit reklamálás után ugyan kijavított, de sok köszönet hosszabb távon nem volt belőle.
Tisztelet a kivételnek, de a jó szakemberek valóban kivándoroltak, a maradókat meg ha el is éred, nem sok köszönet van benne, lásd nálatok is.
Tavasszal a konyhabútorom három hónapig készült, már nem is idegesítettem magam (de :)}...

Erőt, kitartást, gyógyulást kívánok Neked! gondolj a végeredményre, hogy mennyire fogod szeretni.

Andrea írta...

Tami én arra gondoltam, hogy itt kellene megkérdezni, hogy mi a jófenét lehet pld. az ilyen "szakmunkástalan")) emberekkel szemben tenni, esetleg a szakikat ezzel a szervezettel megfenyegetni, hogy ha nem végzik rendesen, tisztességesen a munkájukat, akkor hozzájuk fogsz fordulni panasszal.
Esetleg még azt is, hogy az addigi munkájukat /persze amennyiben jómunkát végeztek/ kifizetni, és elhajtani őket. Tudom jönne az újabb szaki keresés, és akkor talán az IPOSZ segít jót találni.

Györgyi írta...

Az a tapasztalatom, hogy jó szakit csak ismeretségi körön belül lehet találni. Ezek a hivatalok semmire sem jók. Pont emiatt nincs is respektjük a melósok előtt.
Régebben volt.

Györgyi írta...

Orsi! Magamnak köszönhetem ezt az egészet. Végül is nyugton ülhettem volna a fenekemen és várhatnám máig csendesen a csodát. Nem nekem több kellett. :o)
A nyughatatlanságnak pedig ez az ára. Eső után köpönyeg. Egyszer biztosan elkészülünk.
Ha annyira türelmes típus lennék biztosan borászatot vettem volna saját telepítésű venyigékkel. De én egy öreg száz éves házat vettem. Így akartam megtudni, hogy milyen lett volna ha egy házban élek a születésem óta. Ez a ház ilyen. Története van. Igaz nem az enyém, de most formálom a saját képmásommá. :O)
Így egy csapásra öregszem majd hozzá. Hisz soha semmire sincs elég időm.
Az optimizmusomra vall azért, hogy ültettem egy " gyorsan növő" diófát.

Györgyi írta...

Mai cuki ciki:o)))
A burkoló a konyha utolsó 2nm-rét nem tudta megcsinálni. Ő ugyanis mást akart tenni. Csak az a kérdés, hogy pontosan mit? Ugyanis erre eddig nem derült fény. gyaníthatóan ma már nem is fog.
De bizakodom.
Hátha!

Györgyi írta...

Tami! annyira érzem a bőrömön a mondandót igazságát. Jó lenne vitatkozni veled! Sajnos lesz ez még rosszabb is. Ugyanis most az öregek még dolgoznak. Mi lesz , ha meghalnak? ki fog itthon dolgozni?

Vénember írta...

Most minden pogány istenséget ráuszitottam erre a trehány bandára! Holnaptól minden beindul meglásd! :-)

Györgyi írta...

Drága Vén!
Ez igazán csodás lenne! Imádlak. Mondtam már?