2016. szeptember 15., csütörtök

Egy nap vége


Egy igaz barát üzenete ,lágy mosolyának fénye ragyogta be a  szívem nyugtalanságát és csitította el a bennem lévő zajongást az éjszaka békéje előtt.
Hálás vagyok , hogy megosztotta velem azt amit még magunkban is némán hordunk. 
A lélek ragyogást. 
Lement a nap. Körülöttem alszik a város. Halk horkantással szusszan még egyet hajnal előtt az éj. Szép álmokat, rózsás csókokat, szárnyas vidám angyalokat kívánok nektek. 
Mindenki maga dönti el, hogy hogy fejezi be a napot és miként kezdi el a holnapot. 
A szerencsések a fényt választják.
Mások az árnyék rejtőzködő biztonságába bújnak meg.
Ha rám hallgattok a fényt választjátok.
A fényt ami az elme ragyogását táplálja.
Nekem fényben gazdag napom volt.
hálás vagyok minden pozitív szóért, gondolatért velem levésért.
Köszönöm mindenkinek a lélekmécsesek lángjának gyöngéd fényét
Sikeres szép nap volt. 
Most elfújom a lángot és megyek aludni.



Ezt a számot anyától kaptam. Ma mindazoknak küldöm, akik valaha szerettek valakit,  ma szeretnek  valamit és szeretni vágynak holnap is.

3 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Örülök békés, lágy fényű, pozitív gondolataidnak. Nekem is jól estek.

Katalin írta...

http://www.urban-eve.hu/2016/09/12/nem-baj-ha-felsz-csak-menj-tovabb/

Györgyi írta...

Köszönöm!!!!!!