2016. augusztus 20., szombat

Kicsit




Kicsit szomorkás a hangulatom máma,
Kicsit belém szállt a boldogtalanság,
Kicsit úgy érzem magam,
Mint a durcás kisgyerek, 
Kinek elvették a játékát.

Kicsit szomorkás a hangulatom máma,
Olyan borús lett e bűbájos világ, 
Kicsit elbántak velem,
Na de történt már ilyen,
Szívem harag nélkül gondol Rád.

Gyere, gyere, gyere drága cimborám, 
Gyorsan vigasztalj,
Látod, összeroppanok már.
Gyere, gyere, gyere drága jó gitár,
Kell egy igazdal,
Amitől a panasz hamarosan odébbáll.

4 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Emlékszem erre a réges-régi slágerre!
Remélem, szomorkás hangulatod múlóban, kedves Györgyi!

Holdgyöngy írta...

Amúgy ez egy ilyen nap, de ahogy olvastam a dalszöveget, vele együtt dúdoltam magamban, s tán a nosztalgiázás miatt, de jót tett.

Györgyi írta...

Rózsa Kedves!
A munka mindig elhesegeti az ember rossz hangulatát. Most pedig nem panaszkodhatom mindig van mit tenni. Így csak egy kis időre pihentem meg és lettem rossz kedvű. Már túl vagyok rajta. Köszönöm, hogy velem vagy gondolatban.

Györgyi írta...

Holdgyöngy Kincsem! Mostanság hamr elkámpicsorodom. Túl sok a feladat és minek taghadjam nem bírom mot könnyen elvégezni. Tán öregszem igaz öreg Sam? Na félre a tréfát. Nem mennem könnyen a dolgaink. De idővel minden elrendeződik, hisz ezen dolgozunk. Kicsit elegem van már most a sok rám nehezedő fladatból, de a végén minden szép és jó lesz. Legalábbis ezt remélem. Az igzt megvallva most túl nagynakj érzem a feladatot és iszonyatosan picinek hozzá képest magamat.Nem mennek jól a dolgaim és ez bánt.