2016. július 10., vasárnap

Ügyifogyi



Na hát aki tud az tud.
Valami csodálatos módon átprogramoztam a blogom.
Teljesen irányíthatatlanná tettem a magam számára. Ha nem tudtok kommentelni nem direkt van.
Bocsánat.
Ráadásul nem találom a hibát sem.
Így a hibák elhárítása Isten és a sors kezében marad.
Istent ezzel a gonddal nem terhelném. A sors pedig így is úgy is teszi a dolgát tőlem teljesen függetlenül.
Nem tesz jót nekem a m,eleg , mert alkalmam nyílik a játszadozásra olyan dolgokkal, mikhez nem értek.
:p)))

4 megjegyzés:

Katalin írta...

sajnos nem értek hozzá (én, ha nagyon elbarmolok vamit, és nem találom a vissza-lépéseket az irányítópulton az időt állítom vissza a gép agyában :)))),
de a fotók itt pazarszépeségesek

Rozsa T. (alias flora) írta...

Én kommentelek, ahogy eddig (egy kis "robot" reklám beugrik, de legalább nem akadályoz).
Különben együttérzek veled: én is efféle kalandoktól félek, akkor is, ha fiam állít rajta valamit, rendkívüli segítőkészséggel, ami aztán engem napokig kétségekbe sodor, míg ki tudok lábalni belőle valahogy - többnyire magam se tudom, hogyan...

Györgyi írta...

Katalin!
Köszönöm, hogy írtál- Ezek szerint sikerült addig játszani a géppel, míg ismét lehet kommentelni. Többen magánban jelezték, hogy nem lehetett.
Hihetetlen, de képtelen vagyok megtanulni a bonyolultabb alkalmazásokat. Pedig kitartóan igyekszem tanulni. De mit tegyek, nekem ez nem megy jól.

Györgyi írta...

Rózsa!
Annyira szeretek kísérletezni, de gyakran vesztembe rohanok a nagy játék kedvemmel. Most addig addig állítgattam, míg végre valamit jól csináltam.
Így jár aki túlzásba viszi a játékot.
:o)))