2016. július 9., szombat

Munkálatok



 Nagyon dolgos napok vannak mögöttünk. Lázasan mesterembereket keresünk, de nem is olyan könnyű megtalálni a megfelelő szakit. Az állam minden könnyítésével nehezít. A fűtés korszerűsítéssel rémálommá vált egy átlagos családi ház felújítása. Engedélyeztetés hegyek és fejetlenség mindenütt. A kéményseprők megszűnnek helyettük jön a katasztrófavédelem, de senki sincs tisztában azzal, hogy valójában mit várnak tőle, így tovább küld egy másik hivatalba, ahol az aki tudhatná, hogy mit és hogyan az szabadságon van. Naná, hisz nyár van. Megértem hát persze, hogy értem. Fűteni nem most kell, hanem télen. Ráérünk. Télen pedig az a kevés szakember is eltűnik, hisz máshol jobban fizetnek. Lehet hogy csak az én fülem visszhangozza, hogy" Kitántorgott Amerikába másfél millió emberünk."  /J. A Hazám c. verse/ Hát egy biztos itthon alig van valaki, aki érti is a dolgát.
Nem morgunk, nem veszekszünk. Örülünk.
Amúgy van is minek.
Ábris herceg túl van a szeparációs szorongásán és az első igazi nagy hisztiken, Még csak segítséggel sétál, de jól halad. Most a Balcsiban pancsol.  Az öccse az anyja hasában lubickol. Olyan fürgén teszi mindezt, hogy alig lehet megvizsgálni. Még egy fiú és a remény is elszállt, hogy nyugodtabb lesz, mint a bátyja. Neve sincs Prücsöknek hívom, mert anyukája csak lány neveket tud. A fiú neveket kitörölték a Ladó:  Utódnévkönyvből.
 Ma végre megvettük a leendő fürdőszoba tartozékait. A gomb meg van igaz a kabát még sehol sincs. De a gombok szépek, nekem nagyon kedvesek.
Más:
Esküvő esküvővel van mifelénk. Így szabadidős program az ajándékok megtalálása, felkutatása. Ezt legalább nagyon szeretem csinálni, hisz igazi élvezet másoknak örömet szerezni.
Nem én lennék, ha így vagy úgy egy kis teás huncutságot nem adnék. Ma találtam egy falevél alakú szettet. Hófehér, kecses, elegáns. Pont ahogy kell.
Naná, hogy nem fotóztam le. Hisz a fényképezőgépbe kimerült az elem. A telefonom pedig matuzsálemi darab. Nem tud fényképezni. Igazi Mami darab.
Voltunk ma búcsúzkodni kedvenc helyeim egyikétől a Ligettől. Átalakítják és  eltörlik ezt is még az emlékezetből is.
http://www.atv.hu/videok/video-20160705-raday-mihaly-eb

Halálosan unom, hogy minden ami kedves volt egykor az eltűnik.
Na ezen sem kesergünk, mert reménytelen.
Helyette teszem a dolgom. Még azt nem tiltotta meg senki.
Holnap túlélem az újabb kánikulát, mosok egy kicsit némi téli holmit , majd dobozolok kicsit és hobbiból ebédet készítek.
Nem panaszkodva mondom, mert igazából magamnak csináltam ezt az egészet. Egy nyilas az utál tétlenül ülni. Hát igyekszem hű maradni a horoszkópos vonásaimhoz és pattogok akár egy gumilabda.

Nincsenek megjegyzések: