2016. június 28., kedd

Mi kell a harmóniához?





Hát mi tagadás elég egyszerűen előteremthető dolgokra van szükségem a saját belső harmóniám eléréséhez.
Az íróasztalomon a tolltartómban egy csokor levendula van betűzdelve. Illatával akaratlanul is a harmónia létrejöttét segíti elő a sejtjeimben. Ha fáradt vagyok  és becsukom a szemem már látom is magam előtt a mezőt ahol pár hete szedtem. Időnként egy egy falat sütimbe is hagyom belehullani lehullott szirmokat. Isteni ahogy az illat mellé az íz is szétterjed a számban. Elönt, beteljesít , békét teremt bennem.
Majd mikor már már elértem a beteljesülés érzését, akkor jöhet a zene.



Mindenkinek a maga rezgésének megfelelő zene jelenti a tökéletességet. Több ilyen zenei stílus van egyazon ember számára, az elsők közötti néhányban szerepel nálam Keith Jarrett.
Lenyűgöz, elvarázsol a zenei világa.
Majdnem mindig azon kapom magam, hogy valamilyen ürüggyel az ilyen hangulataimban elmegyek pancsolni kicsit. Azaz vagy mosogatok egyet, vagy kezet mosok, vagy csak úgy átöblítem az arcomat. A víz selymessége, hűvössége megnyugtat. Mindennél fontosabb a sikeres megnyugváshoz a szándék. Az az öröm, hogy tőlem függ a siker.
Íme egy másik nagy kedvencem.
Josh Groban.







6 megjegyzés:

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Holdgyöngy írta...

Ma sokat gondoltam rád. Diane Keaton tizenötször költözött, s megfogslmazta miért. Ha olyanom lesz, lehet, hogy kimásolom.

Györgyi írta...

Katalin!
A levendula kifejezetten csoda növény. Megjelenésében is tükrözi ezt. A lila szín a nyugodtság, a gondolatiság az ezotéria színe. Már ebből lehet sejteni, hogy a növény milyen kincs. Illóolaj tartalma az emberi sejtekben olyan hatást fejt ki, hogy a sejtmembránt erősíti. Harmonizálja a belső rezgéseinket. Kiegyenlíti a feszültségek okozta rezgések negatív energia hullámai által keletkezett feszültséghullámokat. Eme tulajdonsága miatt enni, inni, szagolni, is egyaránt finom. Régen gyerekkorunkban szappanként a nagy kedvencek közt volt.

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Nagyon ínycsiklandozó ajánlat Diana Keaton gondolatait olvasgatni. Szeretem a művészetét, a művészben lakozó emberre pedig kíváncsi lennék.
Azt a rejtélyt megfejteni pedig, hogy miért költöztem oly sokat az életemben ? Igen nagy örömöt jelentene. Bár a saját magyarázatom meglehetősen egyszerű. Szeretem a változást és állandó mozgásban tartom magam.
Életemben két olyan hely volt összesen amit otthonomnak éreztem. Az egyik a gyerekkor színtere. A másik a varázskert Mamintilakja. Mindkettő elhagyása fájdalmas volt.

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.