2016. június 1., szerda

Filmajánló









6 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Egyszer már azt hiszem éppen te ajánlottad, meg is néztem, s nagyon szerettem. S ha időm lenne, ismét megnézném. Majd lesz esős nap is, nem felejtem el.

Györgyi írta...

Tegnap nem voltam jól, így kényszerpihenőt tartottam. Francia filmeket néztem. Nagy kedvenceim ők. Lehet, hogy ajánlottam már, de néha annyira jó megnézni ezeket a filmeket. Életmesék olyan történetek melyek kedvesek nekem.

Mamka írta...

Köszi!

Rozsa T. (alias flora) írta...

A másodikat nem ismerem, az elsőt többször is láttam, s mindig feljebb srofolta az életkedvemet!
Itt már hellyel-közzel április közepe óta esik! Nagyon lehangoló. Ma reggel 9 felé mentem a tárlatrendezésre: 11° volt...
Remélem, jobban vagy, kedves Györgyi.

Györgyi írta...

Sajnálom, hogy nincs felétek jó idő. A hangulatom pocsék a történések mifelénk szintén nem remekelnek. Bővebben majd magánban mesélek.

Holdgyöngy írta...

Nagyon szeretem a filmajánlásaidat, ezért is maradt emlékezetes. A másikat is megnézem, köszönöm.