2016. június 21., kedd

Élni jó!


Apának mostanában kijut a jóból.
Egy hónapon belül két szerettét is hozzásegíthette az első lépések megtételéhez.

 

Mindenki nagyon koncentrál. 
Hihetetlenül imádom nézni őket. 


Napfény, virágok, pancsolás.

 

Élni jó!






Az ilyen gyönyörűséges napok szinte megrészegítenek. Bármennyire nehéz olykor a családi élet megannyi szépsége újra és újra elvarázsol. Kishercegem nem is olyan rég akkora volt mint egy batyu. Ma pedig járni tanul. A lányainkról nem is beszélve. Anna férjhez ment és első önálló lépéseit most teszi  új élete felé. Tán ezek a lépések még nehezebbek, mint amiket akkor tett meg amikor járni tanult. Zozi is egyre komolyabban fontolgatja az első otthona megteremtését. Theodor kutyus tegnap volt egy éves. Gazdája igazi szülinapot tartott neki. Volt tortája, kapott ajándékot és játszhatott a kutya barátaival is. Ja kérem nálunk a kutya is ember.
Mivel családi napot tartottunk meglepetés ételt készítettem.Nagyon igyekeztem haladni a korral és kalória szegény rostokban gazdag ételt csináltam ebédre. Bár ne tettem volna!  Natúr csirkemellet sütöttem spenóttal rétegezve és fokhagymával, borssal és sajttal ízesítettem. /Talán egy kis besamel mártás jót tett volna neki!/ Tört krumplival és uborka salátával tálaltam. Jaj de borzalmas volt. Most már biztos, hogy Popeyhez semmi közünk származásilag, mert az ételnek semmi más baja nem volt mint maga a spenót. Vigasztalásul erdei gyümölcsöket és görög joghurtot ettünk.
Délután jeges limonádéval a kezünkben élveztük amint Ábris lubickol a medencéjében.
 Tökéletes napunk volt.

6 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Oh, jeges limonadé! Én meg azon gondolkodom, hogy ne kapcsoljam-e be egy kicsit a fűtést, hogy felszárítsa az összegyűlt nyirkosságot?...
Veletek örülök (még a spenótnak is, ami egyik kedvencem a 2 unokámmal együtt! Alice mindig azt enné pl.)

Holdgyöngy írta...

Minden fotó bizonyítja: élni jó. Hááát, a spenóttól féltem volna. Én nem merem ezeket használni, a lényeg volt mi kárpótoljon. Viszont sóska után a fiam megeszi a lábast is, igaz a hagyományos után. Ízlés dolga. Amúgy kutya, macska tényleg ember. Múltkor olvastam valahol: a kutya, macska is észreveszi, ha nincs otthon a gazda (elutazott), de a macska nem törődik vele. (Azért akad néha kivétel.)

Györgyi írta...

Rózsa!
Az óceáni éghajlat nyáron a hűvöset szerető embereknek kedvez. Azt hiszem én élvezném. :o)

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Sóska kedvelő vagyok jó magam is. Ráadásul a Mamától tanultam a receptjét . Ez a garancia arra, hogy finom.
Zorka mostanában olyan velem mint egy macska. Hízeleg amikor az érdeke ezt kívánja. A többi időben járja a maga útját.

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Györgyi írta...

Katalin!
Imádja a színes botocskákat. Tapasztatuk, hogy nem jó engedni a rágcsálását. A kedvenceknek már lenyalogatta az alsó festékrétegét. De figyelünk rá, hogy ezt ne tehesse!
Köszönöm, hogy szóltál.