2016. május 30., hétfő

Túlcsordulva


Mindennapjaim viharosak, túlfűtöttek és meglehetősen sokak. A bizonytalanság nehezen viselhető, aminél már csak a tétlen várakozás az mi nyomasztóbb. Még mindig nincs lepapírozva a ház eladás. Ugyanis a vevő folyamatosan módosítja a megbeszélt időpontokat. Az ügyvédje kész rémálom. Valahogy nem korrekt ez az egész ügy. Nehezen viselem, hogy nem tudok semmit tenni a sikerért. Ugyanis a jogszabály szerint a vevő dolga az ügyek intézése. Jellemző, hogy az általunk választott ház papírjai már mind elintéződtek.
Anna kincsem szemmel láthatóan nem rajong a rá váró Mamimentes életért. Fél. Zsófi is és mi is próbálunk lelket önteni belé.
Harminc év. Eddig mindig itthon volt. Érthető ha most fél az elszakadástól. Minek tagadjam én sem vagyok jobb nála. Pedig az eszemmel tudom, hogy így helyes. De az a fránya szív mást súg.
Szegénykém pont a Babóca megérkezésekor marad magára.  Mi addigra nyakig merülünk az építkezésbe. Ő pedig ahogy én ismerem elszigetelve érzi majd magát a pici és Ábris miatt. Talán, ha belül szárnyalna a boldogságtól, akkor nem így lenne. Hisz nincs annál szebb és jobb dolog, mint egy új otthon az első, egy boldog család és egy apró jövevény aki telis- tele van az új élet varázslatának szépségével.
Húzós hónapon vagyunk túl. Anyák napja, névnapok, esküvő,  gyereknap, ház eladás, vétel. Elfáradtam. Nekem ezekből az eseményekből havi egy is elegendő lenne!Hálátlannak érzem magam. De az is lehet, hogy csak annyi az egész, hogy a jóból is megárt a sok. Hát most van. :o)
Ráadásul azt is tudom, hogy amikor nagyon belassul az élet, akkor nekem az sem tetszik.   Pedig télre befog . Addigra olvasgatok, zenét hallgatok és számlálom a fáról pergő faleveleket. De most úgy érzem , hogy nagyon fogom majd szeretni ezt az állapotot.
Az igazat megvallva a mostanit is szeretem ám, csak néha nyüszögök, mert elfáradok.






3 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

"Néha nyüszögök", mert olyan jó nyüszögni, aztán az ember túl is lép rajta. Engedd el Annát, álljon meg a saját lábán, jót tesz az embernek. Hogy a háttérben ott vagytok neki, azt úgyis tudja. Biztosak a vevőitek? Nem akarok vészjósló lenni. Vagy ne kérdezzek ilyent? Kíváncsian várom majd a fotókat az új házatokról. Lehet, hogy a sok változás után őszre, télre jól is jön a bezárkózás, olvasás és zenehallgatás.

Györgyi írta...

A vevők? Hát linkek, jó módúak, szabály kerülők. Szóval minden meg van bennük amitől képtelenek jó üzletemberként viselkedni. Jogos a kérdés, hogy akkor miért hagytam magunkat ebbe bele menni? Magamban erről a házról rossz véleménnyel vagyok. Így örültem, hogy van olyan aki megveszi. Annyira akartam szabadulni, hogy nem hallgattam a belső hangra. Olyan ez, mint amikor az őz kilép a tisztásra, pedig sejti, hogy ott a vadász lelőheti. Mégis kilép, mert vonzza a fény és a szabadság. Hát én most kiléptem és bízom a jó szerencsémben, hogy a vadász nem rám les.
Lassan eldől. hogy sikerült megúszni, vagy sem!

Holdgyöngy írta...

Drukkolok, hogy minél hamarabb összejöjjön az a szerződés. Belső hang, nagyon megtanultam, hogy figyeljek rá, s mégis néha elengedem. Utólag bánom.