2016. április 22., péntek

Fátyol


Ilyen lesz, ha megérkezik időben!


Nem mondható hétköznapinak mostanában az életem. Bár igaz ami igaz, általában sem az. Kivéve az elmúlt három évet, amitől aztán boldogtalannak is éreztem magamat. Nem ismertem magamra ezekben a borús, szomorú években. Árnyékként lézengtem a saját életem körül.




Ez a zene fog szólni itthon a készülődés ideje  alatt.

Végre elememben vagyok. Minden pillanat sejtelmes , váratlan és bonyodalmakkal teli. Olyan akár a fátyol. Rejti ugyan a lényeget, de sejteti is a következő  pillanatot.Eddigi munkálkodásunk eredményeként megvettük a menyasszonyi ruhát, amiben Anna gyönyörűen tündökölhet majd. Kicsit disszonáns ugyan,  a fátyol, mert eredeti funkcióját a múltban felejtettük. Az ara bájait a vőlegény már rég megleshette, sőt alaposan megismerte. Tehát a fátyol szimbóluma a múltba veszett, de a látványa annyira felemelő, hogy  szem és a lélek egyaránt vágyik rá.
 Így vagyunk a virág választással is. A polgárin még csak csak stimmelnek a dolgok. Ott porcelán rózsaszín rózsa lesz, míg a templomi szertartáson fehér kála ékesíti majd a ruha szépségét és a menyasszonyt. Van aki most esetleg morgolódik, hogy mivégre ez a sok mesebeli kellék? Hisz ezek a szimbólumok inkább Csipkerózsika esküvőjéhez illenének. :o)
Azt mondom a kétkedőnek igaza van. Mégis a lányomnak is és nekem is jogunk van az álmainkat megvalósítani. Ha másban nem is, de ebben biztosra vehető, hogy kompenzálok. Háromszori nekirugaszkodásra sem sikerült beleszuszakolni magamat egy igazi esküvői ruhába. Úgy gondoltam túl groteszk lennék benne. Nem is tévedtem, hisz a személyiségemhez sem illett volna ez az álombéliség. Nemcsak a külsőm mondott ellen, hanem a belsőm is berzenkedett a fehér tüllbáj ellen.

Már a kicsi lányunk születésekor megálmodtam ezt a pillanatot. Most pedig vállalom, hogy az életem tökéletességéért és a lányom boldogságáért teszem, amit teszek. Megvalósítom az álmainkat. Tündéranyaként varázsolok. Ez a dolgom.
A polgári esküvő csak a család részvételével lesz május elején Utána fotózás hisz a kismamának napról napra nagyobbacska a pocaklakója. Nem lehet megvárni a templomi szertartást, ami egy hónappal később lesz  június elején Ahogy a lagzi is akkor lesz.
A polgári után egy kedves helyszínen megebédelünk és utána egy aprócska szusszanásra megpihenünk.
Addig szebbnél szebb zenéket hallgatunk és élvezzük az életet. Házat, otthont keresünk, dolgozunk kicsit és szakadatlan lelkesedéssel megvalósítjuk az álmainkat.
Végre eljött a szüret ideje.
Életem fátylát felfedi az idő és kiderülhet végre, hogy az évek alatt mi is rejtőzött a fátyol alatt.
Az első gyermekünk kirepül és mindazt magával viszi, amit adtunk neki. Génjeinket, nevelésünket, tudásunkat, álmainkat melyek benne folytatódnak.
Míg mi lányok szorgoskodunk, addig a nagyapa mesél, játszik, Ábrissal.




A legjobb társam ő ebben is! 


13 megjegyzés:

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mamka írta...

Mesebeli ez a fátyol!!!!!! nagypapi és a kismanó.:)

Györgyi írta...

Mamka!
fátyol = álom
Ahogy a lányok életében az esküvő is ilyen.
Kicsiként elkezdik megálmodni a pillanatot és felnőve talán megélik, ha minden jól megy.
A fátyol szimbolizálja kicsit a szülői szeretetburkot is. A férj kihámozza a lányt ebből a burokból és kezdődik a közös új élet. Ami már védtelen és önmagukat adják benne egymásnak.

Holdgyöngy írta...

A fátyol csodaszép, s igenis ez az alkalom, amikor az álmokat meg kell valósítani. A "fiúk" kettőse nagyon meghitt fotó. Akkor ház még nincs?

Rozsa T. (alias flora) írta...

"...a lányomnak is és nekem is jogunk van az álmainkat megvalósítani."

Pontosan igy gondolom én is. Legyetek boldogok!

Györgyi írta...

Holdgyöngy! Robi már beleszeretett egy házba és intenzíven próbál győzködni engem, de részemről még nem született meg az igaz szerelem. :o)

Györgyi írta...

Rózsa!

A mostani álomnál már csak egy nagyobb álmom van. Látni szeretném Zozit is ilyen álomittas örömökben! De addig a mostani szép pillanatok megélésére koncentrálok.

Andrea írta...

Jéé, én abban hitben éltem eddig, hogy ők már rég össze vannak házasodva, a nászútjuk pedig Párizsban volt! Ezek szerint mindezt álmodtam! :o)
De álomszép lesz Anna ebben a fátyolban!

Györgyi írta...

Andi!
Félig jó az emlékezeted. Azaz az eljegyzésük volt Párizsban.Nekem nem igazán illet a romantikus helyszín a kapcsolatukhoz. Több a külcsín a dologban, mint a belbecs. Sajnos. Fordítva jobb lenne! De hát erre mondják azt, hogy kérem ez nem kívánság műsor.

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Györgyi írta...

Köszönöm szépen.