2016. április 16., szombat

Ésssss majdnem.



Reggel mosolygás , napfény, szeretem szerelem. Majd elindultunk otthont keresni. A táj amin keresztül haladtunk mesébe illő a rigók ordítottak, vidáman rikoltoztak.
Ésssss igen! Megérkezés Maminti titkos kertjébe. Ódon falépcső vezetett a házhoz. kankalinok hajlongva csilingeltek, Gyöngyvirágok illatoztak, nefelejcsek vadvirág szőnyegként kéklettek és eszembe juttatták Vilmosom dalát a Gondolj rám virágot. Tulipánok libbentették meg pompás szoknyáikat. Nagy lihegve megmásztam azt a pár száz lépcsőt ami a titkos lakba vezetett. Majd jött a huppanás. Pofára estem nem kicsit.A ház még a parányi tündérlányoknak is kicsire sikeredett. Eszméletlenül ügyesen volt fotózva. A négyzetméterekbe pedig beszámították a garázst és a teraszt és a mellék épületet. Mindösszesen az egész 70 m2 volt.  Szóval ez az álom is másé lesz. Lehet, hogy ugyan kicsi vagyok, de túl nagyokat álmodom. Eddig bejött. Talán erre a kis időre már nem kell leszoknom eme szerethető tulajdonságomról. Most pedig megint írok, és tovább álmodok.
Álmodozás az élet jobbítója, mely kancsalul festett egekbe néz. Nem írtam el az idézetet. Átírtam, úgy ahogy rám passzol. :o)
Kirándulásunk végén szedtem illatos orgonát. Vettünk sok olasz csodát. Ropogós olivás ciabatát, friss paradicsomot, olivabogyót és mellé parmezán sajtot. Utána pedig tejszínes epret ettünk.
Majd kiültünk az autópálya zsivajába és megkávéztunk. Így lehetett az hogy egy nap alatt jártam kis hazám tavaszi erdőjében, New Yorkot idéző nyüzsgő városban és provanceban. Mindezt fél nap alatt sikerült. Estig pont elég idő lesz átvedleni mamivá, nagyivá, feleséggé és csábos mosolyú szirénné.
Joggal mondhatjuk, hogy igaz a mondás: Egy nap az élet.
:o))))

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Nem voltam napokig, visszaolvastalak. Ezért kell megnézni a házakat, lehet fantasztikus fotókat készíteni. Csak nem értem, mire jó a becsapás. Sokszor eszembe jutottál a napokban, a jókedv, derű, melegség,amit sugárzol.

Mamka írta...

Á! pedig izgatottan olvastam az első soraidat!Titkos kert...Na,majd a következő már nagyobb lesz.
Eszméletlenül jó a fotó!!!!!!:)

Rozsa T. (alias flora) írta...

Csoda lett volna elsőre megtalálni! S még ha megtaláltátok volna is, össze kell vetni többel is, hogy biztos legyen a választás!
Türelmes és sikeres keresgélést kívánok!

Györgyi írta...

Bár idő hiány miatt a keresési láz nem tombol bennünk. Lassan de biztosan nézelődünk. Még nem találtunk ezen a kerten kívül semmi jót, de nem adjuk fel!