2016. március 8., kedd

50 felett a Nő



Reggel arra ébredtem, hogy Ábris áll az ágyam mellett és nagyon nagyon mosolyog. Anyukája titokzatosan várakozott arra, hogy a Mami igazán felébredjen. Majd mikor megtörtént kaptam egy tekercset Ábris talpacskáinak lenyomatával. A két talpacska szívalakot formált.
A drága pici fiú egész nap mosolygott, udvarolt, puszit adott. Igazi úr volt. Gyönyörűnek fiatalnak Nőnek láttam magam a ragyogó szemecskéiben. Délután az Apukájától kaptam egy csokor tulipánt. Na ettől végkép elolvadtam.
Estére pedig újabb mosolyországba kirándultunk Ábris mókázása miatt. Hát ilyen amikor egy nagymamából az unokája fiatal kisasszonyt farag.
Szép kis nap volt.
Életem első igazi Nőnapja.



6 megjegyzés:

natimama írta...

Ezt de jó volt olvasni! LÁTTALAK Benneteket. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ábris gyönyörű (és huncut, és dögönyözni való, és ... és...)! Nem lehet nem imádni! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vénember írta...

Nőnek nőnap! Járt ez Neked! :-) (is)

Györgyi írta...

Szó se róla. Kivártam míg beérik ez az élmény. :o)

Rozsa T. (alias flora) írta...

Állandó örömforrás!

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Györgyi írta...

Köszönöm.