2016. február 8., hétfő

Kire ütött ez a gyerek?

“Amíg kicsi voltam és okos és kedves és szép, mindig tudták, hogy kire hasonlítok.
Nagymama azt mondta: Istenem, akárcsak az anyja!
Nagypapa azt mondta: az ördögbe is, szakasztott az apja!
Emil bácsi azt mondta: a megszólalásig szegény Jolán!
Apukám azt mondta: mintha csak magamat látnám!
És anyukám azt mondta: azért talán rám is hasonlít egy kicsit!"






                                                Szerintem a legjobban Ábrisra ütött ez a gyerek.








12 megjegyzés:

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Holdgyöngy írta...

Szerintem is Ábrisra ütött ez a gyerek!

csigahéj írta...

Katalin! Köszönöm a korrekciót- Hibát kijavítottam. Rend a lelke mindennek. Néha jó ha figyelmeztet valaki a hiányosságaimra. Bár gyanítom oly sok van, hogy folyamatosan lehetne valamiért szólni. Nem vagyok valami precíz ezekben a dolgokban. Talán másban sem eléggé. Ez a szerep nálunk Robié. A blogon látszik is, hogy itt egyedül garázdálkodom.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Mindenki kedvenc sportja a "kire hasonlít?" Az enyém is! De az igazsag tényleg az, hogy leginkább saját magára.
Olyan kellemes viszont kicsit magunkat vagy valaki mást felfedezni a cseperedő gyerekben: mintegy a tovabbélés - hogy ne mondjam: az örökkévalóság" - legyint meg bennünket...

Katici írta...

50%, anya, 50% apa :) Mindegy kire ütött, tündéri kislegény ♥

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
csigahéj írta...

Rózsa! Kár lenne tagadni, hogy nagy élvezettel keresem én is benne régi önmagamat, vagy drága szeretteim vonásait.Aztán hol erre , hol amarra dől a mérleg nyelve.Eleinte úgy láttam, hogy Ábris hasonlít az Anyukájára. Ma inkább az Apukája vonásait vélem felfedezni benne. A karaktere, a személyisége nem hasonlít a mi családunkra. Így van ez jól. Az emberiség genetikai anyaga annyira színes, hogy ettől képes a folyamatos megújulásra.

csigahéj írta...

Katici! Kedves és diplomatikus a válaszod. Ráadásul igaz is. :)

csigahéj írta...

Katalin! Rengeteg hiányosságom van a számítógépes ismeretek terén. Egy csomó beállítás elmászott a gépemen és nem vagyok képes visszaállítani. Így most amit tudok kijavítok, amit nem tudok az így marad. Bár jobb lennék ebben a témában! Elegendő türelem sincs hozzá.
Megbántódni pedig semmi de semmi okom nincs. A segítő szándék mindig jól esik.Köszönöm.

natimama írta...

Ábris herceg... az a huncut szeme! Nem is tudom kitől örökölte? Hahahahahaha...