2016. február 15., hétfő

Egy jó film ihletet adhat.





"Kay (Meryl Streep) és Arnold (Tommy Lee Jones) hű társai egymásnak, ám az egymás mellett töltött évtizedek alatt kapcsolatuk kissé kihűlt, így Kay, aki régi meghittségre vágyik férjével, szeretné feldobni a házasságukat. Amikor tudomást szerez a Great Hope Springs nevű kisvárosban praktizáló híres párterapeutáról (Steve Carell), megpróbálja meggyőzni a szkeptikus, szokásaihoz mereven ragaszkodó Arnoldot, hogy utazzanak el egy egyhetes házasságterápiára. Már az utazásra sem könnyű rávenni makacs férjét, az igazi feladat azonban mindkettejük számára az, hogy képesek legyenek megszabadulni gátlásaiktól a hálószobában, és felszítsák a régi tüzet, ami miatt annak idején egymásba szerettek."

Hát ez a film rázta meg tegnap a belső harmóniámat.
Eredmény?
Tegnap óta nyugtalan vagyok. Kérdéseket teszek fel magamnak és Robinak. Ma pedig önkényesen szállás foglaltam. Ezzel egy kis kiruccanásra adtam lehetőséget magunknak. Nem utolsó sorban az is számít, hogy olyan helyre megyünk, ahol nincs TV!  Kettecskén lehetünk egy természetvédelmi területen. A csend és a beszélgetés így adott feltétele lesz az együtt töltött időnek. Valahogy azt érzem, hogy tetszik vagy sem, de a kapcsolatunk kezd egy kicsit ellaposodni. Mielőtt nagyobb lesz a baj, jobb megelőzni! Mikor felhívtam a Kedvest , hogy elújságoljam a tervemet. nagy meglepetésemre örömmel fogadta az ötletet. Még a mágikus doboz hiányát is megemésztette. Talán időben kapcsoltam. Nem árt, ha átbeszéljük pontosan a terveinket. Ugyan nem tombolnak a vevők  a  házért, de szórványosan szállingóznak, nézelődnek. Nagyon szeretném, ha sikerülne ebben a témában mielőbb megoldást találni! Egyre nehezebben viselem a bizonytalanságot. Szilveszternek pedig esze ágában sincs elfogadni az itteni életet. Sakk matt. Ha azt szeretnénk, hogy a fiatalok rendben legyenek egymással , akkor sürgősen  lépnünk kell! De Istenemre ez az utolsó költözés! Végre felnőttek! Vége a babusgatásnak. Álljanak a lábukra és vállalják a döntéseik következményeit! Nem dolgom, hogy tovább fogjam a kezüket! Minden szinten nyugdíjba megyek az idén. Ha lehet valami igazán nyugodt helyre szeretnék költözni! Oda ahol csak a madarak járnak! :o)))

7 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Én ősszel voltam így, aztán egy napos kirándulás lett belőle, de nagyon jó. Néha egy kimozdulás, új környezet is csodákat tesz, feltölt, összehoz. Akkor most lakásbemutatás, -eladás helyett jön egy kettes hétvége? Aztán majd a költözés! Ki(kicsi)unokáztad magad, tényleg engedd el őket. A sokkterápia szokott használni. A házeladásról: asztrológus ismerőssel megnézettem a kedvező eladási időpontot, akkor léptem, bejött. Nem tettem felesleges köröket, míg nem volt értelme. Persze ez hit dolga is. Én már évek óta figyelek erre.

Györgyi írta...

Az elengedés időszerű. Főleg nekünk van erre igényünk. A fiatalok totojáznak. Egyik lányunk sem örökölte az én gyors döntéseimet. Főleg Anna az aki tötyörészős. Azt hiszem, hogy mindig olyan ember lesz ő aki sodródik az árral. Belehalok annyira fáj ezt látnom. Nem tartja kézben az élete irányítását. Azonban nekem sem szabad tovább ezt tenni vele! Érdekes, hogy Zsófinál pontosan éreztem, hogy mikor helyes kilökni a biztonságot adó fészekből. Ott úgy gondoltam fontos a jó időzítés. Annánál a természetre bíztam.
Jósnő. Hiszek is meg nem is benne. Kicsit játszom vele. Néha megpróbálom, de nem igazán jött be amit mondtak. Azt hiszem nem vagyok jó médium. Túlzottan kézben akarom tartani a sorsom irányítását. Eddig bejött ez a technika, de minek tagadjam fáradok. Ilyenkor szívesen átadnám a sorsnak , hogy tegye a dolgát. Aztán az utolsó pillanatban kikapom a gyeplőt a kezéből. Nem jól van ez így, de ilyen vagyok. Néha azt hiszem, hogy még a halállal is egyezkedem. Bár tisztában vagyok vele, hogy ő az erősebb, de én mindent megpróbálok, hogy húzzam az időt! :o)
Ma az orvosnál kiderül sok minden az alku pozíciómról.

Holdgyöngy írta...

Ő asztrológus. Tudod, ha a környezetemben nem látok néhány példát a működéséről szavam nem lenne róla. Volt aki megfogadta, s úgy lett, volt aki kezébe vette a sorsát, nem jól járt. Elhagyta a neki rendelt utat, de az ő döntése volt. Azóta is kallódik. Ő inkább irányt mutat, tendenciákat mutat meg, s te döntesz. Évekig görcsösen próbálkoztam dolgokkal. Akartam. Ezt már utólag látom be, nem mindig lehet. Van amikor ezeknek nincs ideje. Egyébként a sok ráaggatott és ellene kihasznált vélemény ellenére egy abszolut logikus rendszer. Elengedni, néha kilökni kell, hogy a saját erejükre ébredjenek, azt meg hogy mögöttük álltok úgyis érzik, tudják. Néha, ha fáj is, de meg kell lépni.

Györgyi írta...

Szerencséd van. Nekem nem sikerült találkoznom igazán jó asztrológussal. Talán emiatt vagyok néha szkeptikus. Mégis azt gondolom, hogy hiszek benne. Legalábbis a szokásaim erre mutatnak. Gyakran olvasom el a horoszkópokat. Több kevesebb sikerrel. Talán ha egyszer találkoznék egy valóban hiteles szakemberrel könnyebben tudnék hinni! A jövőbe látás képessége kiváltságosoknak megadatott.
Tavaly végső elkeseredésemben voltam egy jósnőnél. Hát. Jó móka volt, de nem jött be. Nem volt a szakmája csúcsán. Emberként kedves és kellemes benyomást keltett. De tudományt nem tartalmazott az ismeretanyaga. Amiket mondott azok nem jöttek be., Rosszul választottam.
Majd legközelebb talán....

Katici írta...

Tetszik a javító szándékú hozzáállás :)
Drukkolok, hogy sikerüljön a programotok és tudjatok átbeszélni mindent. Szerintem sok erőt adhat a további tervek megvalósításához, és kívánom is nektek, hogy így legyen!
Nehéz a gyerekeket elengedni, de meg kell tenni, mert soha nem tudnak felnőni! Egy elengedés még nekem is hátra van.

Györgyi írta...

Katici!
Nagyon várom már ezt a pár napot. Arra megyünk felétek. A Mecsekbe. Egy erdő széli házikóban fogunk lakni. Romantikázásra kiválóan alkalmas helynek tűnik. Ránk fér, hogy kicsit magunk mögött hagyjuk a mai világot.
Egyszer minden gyerek felnő. Kérdés a mikor? Nem csodálom, ha ezt az időt a gyerekek igyekeznek minél inkább elódázni. Nem annyira jó buli felnőttnek lenni.
:o)

Katici írta...

Hú, de kíváncsi vagyok! Remélem, jól sikerül a "pár" napotok :)