2016. január 2., szombat

Felkészültem



A karácsonyi gyertyák megtisztító fényénél éreztem a szívemben a biztonság nyugalmát. Végre valahára békére leltem. Kitartó munka eredménye ez az új keletű békesség. Végre látom az alagút végét. Igen eljött az idő arra, hogy magam mögött hagyjam a múltat. Anyám gyászát a házunk elvesztésének fájdalmát, a gyerekeink útra kelésével kapcsolatos aggodalmakat és a saját jövőkép miatti bizonytalan borzongást.A legnehezebb mégis az volt, hogy az állandósult bűntudat batyuját letegyem. Végre feldolgoztam, hogy igen sokat hibáztam, de vannak hibák amiket meg kell bocsájtani magunknak, majd a megbocsájtással együtt útjára engedni őket. Régóta nem fogadkozom szilveszterkor. Most még ebben is kivételt tettem.
Adok magamnak és az életnek egy új esélyt. Elmegyek végre a műtétekre ezzel kezdem az évet. Ha túlélem akkor pedig üzenetként kezelem ezt a dolgot. Isten üzeneteként, hogy van még dolgom amit ideje elvégeznem.
A naplómat pedig ismét magamról fogom írni, mert szeretem  ezt csinálni. Szükségem van arra, hogy itt átgondoljam a dolgaimat és megbeszéljem veletek és önmagammal egyaránt.Tervek végre vannak. Erő is gyűlt valamicske a megvalósításukhoz. A többi pedig Isten, a sors és az élet dolga. Mert igazából tetszik vagy sem ők azok akik a leginkább segítői, vagy ártói az életünknek. Nem lehet számításon kívül hagyni a bennük lévő erőt. A felelősség az ami a miénk. Ugyanis a saját lehetőségeinket mi osztjuk be.
Kint végre hideg van. Tisztul tőle a levegő, az agy és a lélek.

4 megjegyzés:

Katici írta...

Jó hír!!! Hajrá Györgyi! Hiszem, hogy sikerülni fog a terved és urrá leszel a Sorson. Drukkolok neked []

kovtama írta...

<3 Jó lesz megint olvasgatni téged.

Andrea írta...

Györgyi!
A belsőbéke nagyon jódolog - ahogy írod sok munka, de megéri! - jó és minőségibb életet lehet élni.
Szívből kívánom, hogy minden úgy történjen, ahogy szeretnéd!
Sok-sok erőt, és kitartást kívánok Neked!

Éva írta...

Veled leszünk!