2015. december 31., csütörtök

Egy évnyi jó kívánság



Nevessetek, örüljetek, vigadjatok!


Ez az év legjobb napja. Hogy miért? Mert a legelvetemültebb embert is éri ezen a napon valami jó. Egy szép gondolat , egy emlék, pár jó szó és tán a legfontosabb!- Jó kívánságok
Lehet, hogy én nem éltem eleget még ahhoz, hogy ilyenkor halljak olyat, hogy valaki valakinek rosszat kívánna, de ha ezen múlik ezt szívesen ki is hagyom. Inkább a csupa szépet és jót kántáló emberektől hangos most az élet. Örömmel venném, ha ez egész évben így lenne! Bíz Isten eltudnám hallgatni naponta, hogy Legyen egészségben gazdag az életed! Vagy, Legyél jó kedvű és vidám minden nap! Vagy. Legyél boldog és sikeres! Hát bíz jó lenne ha így lehetne! De nem telhetetlenkedem. Ezen a napon így van és most ennek örülök. Kívánom nektek, hogy sok jó kívánság szépítse a napotokat és a jövőtöket! Azt pedig mindennél jobban kívánom, hogy a kívánságok meg is valósuljanak!
Sőt azt is kívánom, hogy minden legyen úgy ahogy azt magatoknak megálmodtátok! Merjetek és tudjatok álmodni, mert az olyan jó. Ha teljesül az álom az egyenesen csodálatos. Merjetek nagyot álmodni és tenni! Magamnak is ezt kívánom és mindent meg fogok tenni azért, hogy ez így is legyen!

Ez az én új évi fogadalmam. 

2 megjegyzés:

Mamka írta...

Ma sétáltam két idősebb asszonytársammal,jókat nevettünk és Inge Look hölgyei jutottak eszembe.:)
Szeretettel gondolok rád!

csigahéj írta...

Drága Mamka! Én is sok szeretettel gondolok rád.