2015. október 28., szerda

Változó világom

Na kérem szépen- Hát nagyot változott az élet nálunk. Ábris varázsütésre egy hét alatt megtanult felállni, ülni. Kibújt az első fogacskája is. Szinte naponta mutat valami újat. Imádom szemlélni, megélni a változásait. Gyakorló nagyik tudják miről mesélek. Azok akik még előtte állnak eme csoda megélésének bizony azt mondom merjenek nagyot álmodni, mert a valóság így is felülmúlja majd a képzeletüket.
Zozó ismét új albérletbe költözik. Nagyobba, közelebbibe ls mégis olcsóbb lesz. Most az ő élete is jó irányba halad. Földöntúli boldogság látni, hogy rendeződik az élete. Van kutyája , új otthona, munkája, amit szeret. A többi is megjön majd! Család , férj , gyerekek. Ha így lesz, akkor végre elmondhatom, hogy valamit talán jól csináltunk. Bár így is azt érzem , hogy érdemes volt élni. Minden amit az élettől kaptam így, vagy úgy, de klassz  ajándék volt.
Azonban a legnagyobb ajándék az az erő amit ahhoz kaptam ajándékba, hogy elvégezzem a rám váró feladatokat. Eleget tegyek a kihívásoknak. Itt az ideje megköszönnöm Istennek és az embereknek, hogy szerettek és kényeztettek, figyelmükkel elhalmoztak és sose hagytak el!
Évánál olvasom a hálanaplót . Az ő bölcs sorai ébresztettek rá arra, hogy mennyi minden olyan dolog van az életemben, amiért ideje köszönetet mondani és hálát adni.
Változó éveim alatt teljesen lefoglalt a szemlélődés , mellyel belső átalakulásomat figyeltem. Talán lassan képes leszek megint arra, hogy érdeklődőbb legyek a környezetem felé és többet adjak át magamból. Adni jó. Talán másoknak is jó kapni mindabból amit az úton haladva tanultam!
Ezek az évek most túlzottan magamba fordulva teltek. Ideje kipislantani zárt ajtóm mögül!
Most pedig jöhetnek a képek.




                                                    Itt még támaszkodva ül Ábris herceg.


                                                                  Az első felállás.


                                                           Családunk új tagja Teo Zozi kutyája.

 

A mászás már nagyon megy.

9 megjegyzés:

Katalin írta...

sok minden eszembe jutott a szavaidtól, kicsit borúsnak érzem, és elköszöngetőnek, sok mindent nem is értek,
de lényeg legyen inkább most csak az, hogy jól becsaptál az utolsóm, képpel: azt hittem videó...:)))

csigahéj írta...

Szia Kata! Némi kiegészítést eszközöltem az írásomban. Remélem így könnyebben értelmezhető! Ha nem magánban szívesen megválaszolom a kérdéseidet. Ami a búcsúzást illeti. Kicsit igaz. Kevesebbet blogolok, mert más irányba terelődött az érdeklődésem. Némi jelzést azért adok majd itt is magunkról. Csak lényegesen kevesebbet és ritkábban írok. Ez a tendencia már régóta látható, tapasztalható nálam.

Katici írta...

Ekkora kék szemek!!! Gyönyörű Kisherceg! és milyen ügyes már! Olyan jó látni a folyamatot, hogy miből lesz a cserebogár :)

Holdgyöngy írta...

Hiányollak!

Mamka írta...

Annyira gyönyörű a Kisherceg!!!!!!!
Holnaptól én is unokázom 1 napot..)

csigahéj írta...

Drágák vagytok, hogy nem felejtettek el. Még sem tudok semmit ígérni. Megváltozott az életünk és most más prioritások foglalják el a főhelyet. Nem idő hiány okozza a csendet , hanem belső szükséglet.Az élet változik és vele együtt mi is. Majdnem biztos vagyok abban, hogy ezek a változások körforgásban vannak, így előbb utóbb ismét itt leszek. Addig is mindenkit szeretettel ölelek és mint ahogy jeleztem, azért időnként beszámolok nektek a fejleményekről.

Katalin írta...

még egyszer mondom, mert elsikkadt: a mászásról nincs videó?

csigahéj írta...

Nem tudom belinkelni úgy, hogy elinduljon. Jelentem : Béna vagyok.

Katalin írta...

amikor írsz bejegyzést ott balfent kis két kocka, egy , hogy "írás"(abban írsz), egy, hogy HTML..az írás-módból átkattintasz erre a HTML-re és bemásolod a videjód linkjét, beszúrás, és újra át az írásra...
légycilégycilégycccííííííííííííí