2015. május 28., csütörtök

Módosító határozat

Ezúton értesítem a tisztelt érdeklődőket, hogy ennek a blognak a tartalma jelentősen átalakul. Ezentúl inkább fotóalbumként üzemel majd minimális háttér információval.
Gondolom kitaláltátok a fotóalany nevét. Igen
Ábris Kishercegről szól majd ezentúl a tudósítás. Célja, hogy akinek kedve van az velünk együtt élvezhesse egy fiatalember fantasztikus fejlődését. Akinek pedig nem füllik erre a foga az ezentúl nem látogatja majd ezt az oldalt.
Precizitásomnak köszönhető, hogy gondoltam időben szólok! :o)))
Ja, hogy ezzel elkéstem?
Ezer bocsánat mindenkitől
Ráadásul többen jelezték, hogy nem tudnak kommentelni itt. Úgy gondoltam, hogy a hibaelhárítási kísérleteim kudarcát erénnyé kovácsolom azzal, hogy ha nem olvasom sokat, hogy mennyire tüneménye, gyönyörű és csodálatos a Kisherceg, akkor nem esem abba a bűnbe, hogy elbízom magamat.
Ja, hogy ezzel is elkéstem?
:o)))
Hihihi
Tudom.
Persze, ha mindenképp beszélgetni szeretnél velem, akkor úgyis megtalálsz. Vagy így, vagy úgy de találkozni fognak az útjaink.

                                                                A legkisebb Ugrifüles


De nevezhető Gombóc Artúrnak is.


                                                         Már lobog a haja a szélben. :o)


                                                       Sárkányfi már nagyon figyel.

7 megjegyzés:

Katalin írta...

de hát szavak sincsenek erre a tüneményre, mit lehet ilyenkor írni???:)))))))))))))

Holdgyöngy írta...

Imádnivaló, szívesen olvasok róla.

natimama írta...

Sárkányfiiii????!!!! Na, de Nagymama!!! Tündéri a Te kismanód! :o))))

csigahéj írta...

Katalin! Te mindig tudsz írni valami gyönyörűen kedveset Bogiról. Fogalmam sincs, hogy nekem miért nem megy, de tény hogy ebben nem vagyok jó.

csigahéj írta...

Holdgyöngy. valóban imádni való. Valamiért mégis bent ragadnak a szavak.

csigahéj írta...

Nati! A nagyapja is sárkány. Számomra az, hogy őt annak hívom nagyon kedves dolog. Különben is. Ha a nagyanya sámán varázsló, akkor az ő leszármazottja minimum egy sárkányfi kell hogy legyen! :o)
Erős, kitartó, szárnyalni tudó.

Mamka írta...

Odavagyok érte!!!!!:)