2015. május 2., szombat

Anyák napi beteljesülés



Három hetesen a mi kicsi bogárkánk végre nem sárga hanem Hét pettyes katicabogárka.
Aztán olyan is van hogy Manócska.



Húsz évvel ezelőtt amikor naponta hallottam Vilmos dalában a Manócskákról, akkor megálmodtam a magam kicsi Manócskáját. Láss csodát ilyennek  álmodtam! Mert akár hiszitek, akár nem, az álmok ha nagyon akarjuk valóra válnak. 
Ez az anyák napja a legtökéletesebb számomra. A kör bezárul általa. 
Ismerhettem a dédanyámat, aki az 1800- as években született. Szigorú, nyers asszony volt és bizony két világháborút csinált végig. Hat gyermekéből hármat eltemetett mégis életben maradt, mert szeretet és őt is szerették. Aztán részem lehetett a legcsodálatosabb édesanyától tanulni, hogy miként legyünk igazi anyák Ő nem volt más, mint a Mama az én drága egyetlen Nagymamám. Majd jött egy olyan asszony a családunkban, aki a világon a legerősebb ember volt az Édesanyám. Megtanított a legnagyobb dologra,hogyan kell erősnek lenni. A túlélés tudományát adta a kezembe. Azt hiszem az én nevemhez ez a szó illik leginkább a Túlélés. Majd nekem is lettek lányaim. Tovább adtam az egyiknek az erőmet, a másiknak az álmaimat.
Álmaimban mindig hercegekről, királyfikról álmodtam. Mára teljesült 20 évvel ezelőtt megálmodott kívánságom. Megszületett a legifjabb családtag Ábris herceg. 
Egy ember életébe ennyi álom és valóság fér bele.  Ezennel az élet beteljesítette önmagát.
Asszonyok álmodtak, gyermekek születtek és lassan a dolgok a helyükre kerültek.
Minden Édesanyának kívánom, hogy álmodjon tovább szépeket és teljesüljenek a ki nem mondott álmaik!





/ Szolgálati közlemény! Végre nincs vírus a gépemen!/


7 megjegyzés:

Katici írta...

Ábris nagyon cuki hétpettyesként és manócskaként is:)
A jókívánságot köszönöm, és viszont kívánom, álmodj tovább Te is, mert beleférnek abba az életbe még álmok, ajaj, de még mennyi! :)

Györgyi írta...

Álmok amíg élünk mindig vannak. Most ép egy kis házról álmodom. Olyan takaros My Fair Ladys-ről. :o)

Györgyi írta...

https://www.youtube.com/watch?v=q5fW7sERw7I

Katalin írta...

http://kellygolightly.com/audreyhepburntolochenaz/

Györgyi írta...

Köszönöm. Anna nagy kedvence Audry. Már elküldtem neki az általad ajánlott linket. Csuda boldog volt.

Holdgyöngy írta...

Már háromhetes Ábris? Hogy szalad az idő! Szép volt, szokás szerint ez a bejegyzés.

márti írta...

Drága Boróka! Örülök, hogy bármi is történik,a szíved a helyén marad, például szolgálva azoknak, akik most keresgetnek, szomorúbbak.

Írj még, írj helyettünk is, írj sokat!

:-))))