2015. május 22., péntek

A technika ördöge


Nyugalom, lágy fények, finom ízek. na ezek azok a dolgok amiket mostanában nélkülöznöm kell.
Kész bolondok háza az a hely ahol élek.
Nem csoda, ha végtelen ügyetlenkedésem oda vezetett, hogy lenulláztam a számítógépemet. Fogalmam sincs, hogy miként tudtam ilyen ügyesen elintézni, hogy a világ összes számítógépes vírusa az én gépemre beszéljen meg találka pontot , de sajnos így tettek. Oly annyira, hogy az egész gépet ki kellett cserélni. De ha ez nem lenne elég, akkor az is mostanában történik folyamatos jelenben velem, hogy Ábris új nevet kapott. Nyekerge herceg névre kereszteltem, mivel minden délután kitartóan sír, bőg, nyekereg. Tudom ám, hogy ebben semmi rendkívüli nincs, de mit tegyek én rosszul viselem ezt az állapotot! Van jó hír is. A Kisherceg szépen fejlődik és a súlya gyönyörűen gyarapszik.
Ezektől a dolgoktól eltekintve igazából minden a legnagyobb rendben van.
Mostanában némileg alább hagyott a blogolhatnékom, így várhatóan nem annyit és nem rendszeresen jelentkezem majd. Azonban tőlem telhetően néha jelentkezem.


6 hetes lett a kicsi Manó


10 megjegyzés:

Mamka írta...

Hozzám most került vissza 1 hét után a felélesztett gép,valahogy nem igen bír engem a technika.....
Kisherceg....Édes lehet !

Holdgyöngy írta...

Inkább már királyfi! Hiányoltalak.

Holdgyöngy írta...

Tudtam, hogy valami kimaradt, az én fiam 12 órákat sírt.Váltásban.Aztán lágyéksérve lett. Vagy attól sírt? Ezt már soha nem tudjuk meg, fel a fejjel. Tudom, könnyű mondani. Tapasztaltam.

natimama írta...

Jó, hogy újra itt vagy!

Gyönyörű ez a kis Ábris/Nyekerge herceg pasitok! :o))))

Kitartás!

Katici írta...

Györgyi, örülök, hogy visszajöttél. Ezek a délutáni (kora esti, éjszakai- kinél mikor) sírások 3-3 1/2 hónapos korra elmúlnak...nálunk. Egy családban élő babácskánál biztosan még előbb. Kitartás!
Ábris gyönyörű, még mindig :)...és micsoda szerelése van! Nagyon vagány!! :))

Györgyi írta...

Mamka!
Még mindig nem az igazi a gépem. A kommentelést valamiért nem úgy csinálja mint eddig. Sokkal körülményesebb. Puszillak.

Györgyi írta...

Holdgyöngy!
Lassan kicsit könnyebb vele. Azonban nem kapkodja el a kevesebb sírást.

Györgyi írta...

Nati!
Kitartás és türelem bőven van.Az öröm is napról napra egyre több.

Györgyi írta...

Katici! Öröm látni ahogy fejlődik a Babuci. Tudom, hogy természetes dolog ebben a korban az esti és éjszakai sírás. Mégis igyekszünk mindent megtenni azért, hogy keveset kínlódjon a pocija miatt. Elkényeztetni még nem lehet. Segíteni azonban igen. Jó érezni ahogy a testközelség megnyugtatja. Csak fizikailag fárasztó az állandó készenlét.

Katici írta...

Igen, igen, így alakul ki a bizalom, ha érzi (mert érzi), hogy mindent megtesztek, hogy segítsetek rajta.
Tudom, hogy fárasztó. Korababócám egész nap alszik, este fél 8-kor kezdődik az "aktív" időszaka. Tegnapelőtt fél 3-ig sétáltam vele. Tegnap szerencsém volt, már fél 11-kor elaludt. Nyilván nem ugyanaz a helyzet mint nálatok vagy otthon, mert én csak pár napig vagyok éjszakás,... de értem, miről írsz :)
Én is azt vallom, hogy nem lehet elkényeztetni, ebben a korban még nem.