2015. március 25., szerda

Van is nincs is kertem virágai












8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép a kiskerted! Sok boldogságot kívánok hozzá, jó egészséget, és még azt is kívánom, hogy sokáig ringasd, ölelgesd a kisunokádat ebben a csodaszép kiskertben!) Adri

KapitányG írta...

Ó, a második képen a japánbirs... Mutatsz majd virágos képet is róla?

Györgyi írta...

Köszönöm a jó kívánságokat Kedves Adri.

Györgyi írta...

Természetesen mutatok. Sajnos halvány rózsaszín virágúak ezek a bokrok és nem az az igazi harsogó piros. Én azokat jobban szeretem.

Mari's - minden szép, amire szeretettel nézünk írta...

A ház is, meg a kert is nagyon barátságos, valóságos mesevilág:)

Györgyi írta...

A háznak nevezet épület az a garázs. Érdekes módon mellé került a terasz. A főépület sajnos közel sem ilyen hangulatos.

Holdgyöngy írta...

Tudod, az jutott eszembe eddig volt a kert, s most beköltözött oda a lélek, veletek.

Holdgyöngy írta...

Köszönöm a szavaid, amit hozzám írtál, ma délutántól nagy lépést tettünk a lakás felé. Az ominózus szekrény és polc marad... Hirtelen jött, egy látás után döntöttem, ma az ügyvéd után visszamentem, úgy éreztem, jó döntés volt. Költözés még odébb van, minden fél lakást keres, as eszerint fizetünk, s költözünk.