2015. március 20., péntek

Elkészült Ábris birodalma

Fotózási géniuszom ismét felejthető. Ábris szobája elkészült. Még nagyon látszik rajta, hogy lakatlan. Hiányzik belőle az élet a lélek és a melegség. De így van ez jól, hisz lakója jelenleg a világ legbiztonságosabb helyén lubickol a Mamija pocakjában. Mire kibújik onnan várják őt a macik, nyuszik, és egyéb játékok. Sőt Katalin színes botocskái is új értelmezést nyertek és varázspálcaként kelnek majd életre Ábris kezében. Nagyon megnyugtató azonban, hogy az érkezésére minden készen várja. Sőt ahogy én magunkat ismerem mire valóban haza jön a kis lakó, addigra azért kitalálunk még egy két apróságot ami a Léleknek is megnyugvást és otthont ad .
A mindennapok mostanság igen eseménydúsak. Tombol odakint a tavasz. A kertet megtöltöttem színes nárciszokkal , primulákkal és jácintokkal. Így a kerti pad is kikerült. Ennek örömére ezen a héten Mary Poppins is erre járt, sőt Dümmörögtünk is egy keveset. Az alaphang a legaranyosabb dallamra van beállítva. Sőt Rőtszakáll is meglátogatott minket és szerető szívéből itt hagyott egy emlékezetnyit. Valami nagyon megváltozhatott erre felé, mert beköltözött az egyetlen fánkra egy rigópár is. Így néha versenyre kelnek a város zajával. Sőt olyan is van, hogy egy röpke pillanatra sikeresen elnyomják az énekükkel.
Mostanra végre én is összeszedtem magam és búcsút intettem a betegségnek. Kedves nem győz örömködni a változásokon. Oly sikeresen teszi mindezt, hogy egyre gyakrabban engem is elkap a hév és nagyokat kuncogok vele.  A színházak azok akik kicsit búslakodnak, mert az idén bizony hűtlenül mellőztük a látogatásukat. Majd jövőre bepótoljuk a mulasztásainkat!
Holnap majd készítek fotókat a virágokról is. Persze csodát senki se várjon tőlem és a kertünktől sem, mert ahogy boldogult Anyám mondaná ....-ból nem lehet várat építeni. :O)))) Így ebből a kertből sem.
















11 megjegyzés:

Katalin írta...

:DDDDDDD

Katici írta...

Látom az (álom)őrző-védő szolgálat már felsorakozott a kiságyban. Most már tényleg jöhet a baba :)
Én már alig várom :)

Holdgyöngy írta...

Viszont a kert tele van tavaszi virágokkal, s ez már nagyon jó!

Györgyi írta...

Láttad milyen főhelyen vannak a varázspálcák? Bővítettem a képanyagot, hogy jobban észre lehessen venni.:o)))

Györgyi írta...

Igen valóban egész sereglet gyűlt össze. kilenc hónapja gyűjtögetem őket. Jól látható ebből is, hogy mi minden maradt ki a gyerekkorból. Az én álmomat senki sem őrizte, hisz három hónapig voltam kórházba a születésem után.

Katalin írta...

bocsi, az ajtó ami mellett a pelenkázó van, az milyen ajtó?...bocs, tényleg csak bámészkodok: a pelenkázó nem jobb lenne a kiságy mellett?nem tudom, mi az a rácsos alacsony szekrény a kiságy mellett
annyira izgulok már itt, teljesen elkapott a harci idegesség :), olyan nagyon jó ez az időszak, élvezzétek ki, ezek soha visszanemtérő csodás napok:)*
nagyon jól néz ki a kismama-lányod, gyönyörű♥

Katalin írta...

már szinte látom a kis buksiját ott az ágyban, olyan boldogságos érzés szemlélődni

Györgyi írta...

Mindig a tavasz volt a kedvenc évszakom a rengeteg sok színű virágtól.

Györgyi írta...

Az az ajtó be lett falazva. Így most ez a szoba legvédetettebb helye huzat szempontjából. A pelenkázón lesz majd a fürdetőhely is. Annyira jó kis zug lett belőle. Ez a szoba volt régen a dolgozóm, így nagyon elszeparált. A mi oldalunkról lett befalazva. Annáék előszobájából pedig új ajtót nyitottunk. Mindjárt megmutatom a nálunk lévő szobácskáját is. Naná , hogy ott is lesz saját birodalma. :O)

Györgyi írta...

Várakozni is nagyon finom érzés.

Katalin írta...

ez tetszik:)))