2015. február 5., csütörtök

Angyalom


"Sok angyal van közöttünk, aki nem csupán álruhát öltött, de a születése pillanatában odafenn hagyta az angyal-múltjára való emlékezetét is. Ő maga sem tudja, hogy angyal. Nem emlékszik rá. Csak érzékenyebb. Finomabb. S bármilyen sötét és mélyre süllyedt gengsztervilágban élünk, ő úgy érzi, hogy mégsem tehet meg mindent. Neki nem szabad. Mindenki lop, neki nem lehet. Mindenki megbízhatatlan, link, ő nem lehet az. Mindenki gátlástalanul hazudik, ő elpirul. Nem engedi hazudni a"származása".
Egyszerű, romlatlan Lelkű emberek; jók, tiszták és becsületesek. Rengetegen vannak. Ezekre mondjuk, hogy rendes emberek. "Nem idevalók." Emlékeznek még egy Erkölcsre, amit ma már régóta nem tanítanak. Hozzák magukkal. Bár nem tanulták, nem is tapasztalhatták sehol - a vérükbe van írva.
Tudják, hogy másokhoz jónak kell lenni, s bár roppant hátrányos manapság: tisztességesnek kell maradni. (Hogy Országunk nem omlott még össze, csakis miattuk van.)
Hogy angyallal beszélsz, azt onnan tudod megállapítani, hogy felelősséget érez érted. Nem prófétálni kezd, hanem vállal Téged - mert el kell számolnia Veled. Fontos vagy neki. Akkor is, ha egyszer lát az életében. S azt szeretné, ha ő is fontos lenne neked - akárcsak egy futó pillanatig."
(Müller Péter)

8 megjegyzés:

Katici írta...

Elgondolkodtam ezen az idézeten.
Az emberek azt gondolják és MP is azt sugallja, hogy angyalnak lenni kiváltság. De vajon az angyalok mit gondolnak erről?
Abból, amit a blogon keresztül látok belőled, tudom, Te is angyal vagy Györgyi

Györgyi írta...

Nagyon szeretnék jó ember lenni! Angyal biztosan nem vagyok, mert túl sok bennem a gyarlóság.Mivel ezt az idézetet a lányomra vonatkoztatva tettem fel, hozzá hasonlítva magamat is bizton állíthatom , hogy a mesehős figurák közül egy boszi és egy sárkány ötvözete vagyok.
:o)))
Persze a szavaid angyali mosolyt csaltak az arcomra.
Köszönöm.

natimama írta...

Már reggel is bőgtem ezeken a sorokon. LÁTTAM Zozit pici gyerekként... ahogy nőddögélt...

Aztán eszembe jutott most is, mint mindig, ha beszélünk Róla, ha találkozom vele, ha fotón látom: nagyon szegények lennénk nélküle.
Kincset kapott Tőletek a világ.:o)))

natimama írta...

Az biztos! Jó boszi, és jó sárkány ötvözete vagy. :o))))))))))))))))))))

Györgyi írta...

Gyerekkorom óta ismersz. Megerősítésed azt jelzi, hogy reálisan mértem fel az énképemet. :o)))

Györgyi írta...

Zozó olyan, mint a jó bor. Idő kellett az éréséhez. De felejthetetlen ízeket, élményeket ad annak, aki hajlandó megismerni őt.
Ritka és megismételhetetlen kincs. Igaz én elfogult vagyok. De azt hiszem mégis jól látom.

Holdgyöngy írta...

Elolvastam a bejegyzést, kimentem a konyhába, hagytam átszűrődni magamon. S egyszer csak egy varászló jelent meg előttem, a maga hosszú fekete ruhájában, rajta csillagokkal, holdakkal, a napokkal. Vagyis egy ilyen varázsló. Az biztos, hogy jóságos volt, éreztem a kisugárzásán. A kincsedet biztosan jól látod, s egy kincs kialakulásához azért az őt tápláló földre is szükség van. Ebben szerintem hatalmas érdemed van.

Györgyi írta...

Szerencsém volt hogy engem választott még ott fent az égben angyal korában. Az ember teszi a dolgát szíve és tudása szerint. Szerencsénk volt a lányainkkal. Igazán jó emberek.