2014. december 22., hétfő

Jókívánság




Minden kedves barátomnak, ismerősnek és ismeretlen ismerősnek Áldott ünnepeket  és minden mennyiségben adható és kapható szeretetet kívánok!



"De én igazából nem is az ajándékokra vagyok a legkíváncsibb, mert tudom, hogy nekem egy robinhud nyilat és tizenkét igazi tollas nyílveszőt, és levehető páncélos vitézeket hoz majd az Angyal, és lehet, hogy ég egy olyan bobi-kést is, amilyen old shátterhándnak van, hanem arra vagyok a legkíváncsibb, hogy hogy néz ki az Angyal. Tavaly, amikor beköltözött a nagyszobába, belestem a kulcslyukon, és megláttam az Angyal szárnyát, vagyis nem az egészet, hanem csak egypár nagy kék tollat belőle, de az Angyal megérezte, hogy nézem, és huss, elszállt. Idén csináltam magamnak egy periszkópot vécépapír gurigából és két borotválkozó tükörből, és azzal fogok belesni a nagyszobába, úgy, hogy kidugom a mi ablakunkon, mert hogyha felmászok a székre és egy kicsit kihajolok, akkor pont elér e periszkóp nagyszoba ablakáig, és ha jól csinálom, és a tükrök nem párásodnak be, akkor lehet, hogy tényleg és igazából meglátom majd az Angyalt."

Dragomán György: Majdnem minden, amit a karácsonyról tudok

10 megjegyzés:

Katalin írta...

kösz, átadom, és mi is hasonló mennyiségben, hasonlókat kívánunk Nektek :)♥

Györgyi írta...

Köszönjük szépen.

Mamka írta...

Az Angyal...Bizony, őrá mindig nagyon kiváncsi voltam.:)
Áldott Ünnepet kívánok nektek,pihenést és a "Szeretet soha el nem múlik..." ♥

Györgyi írta...

Mamka Kedves!
Isten áldjon. Köszönöm, hogy velem voltál ebben az évben is. Legyen szép ünnepetek!

Rozsa T. (alias flora) írta...

Kedves Györgyi, nálatok is történjen minden úgy, ahogy megálmodtaátok! És a házatok is vegye át örökre, szívja magába az ünnepi hangulatot, hogy a jövőre egész évben visszaadhassa!

Györgyi írta...

Rózsa Kedves!
Nagyon finomak és szépek a gondolataid. Erőt és szeretetet sugároznak. Köszönöm.

Töprengő írta...

Ünnepek idején -miként a hétköznapokon is- szeretlek benneteket, mert nap mint nap rászolgáltok, Köszönöm a sorsnak, hogy megismerhettelek és szerethetlek benneteket! Legyen nagyon szép számotokra az ünnep minden pillanata /majd az azt követő hétköznapok sokasága is/!

Györgyi írta...

Áldott, Békés Ünnepeket kívánunk Nektek! Köszönöm, hogy a barátod lehetek!
Ölellek szeretettel.

Katici írta...

Kedves Györgyi, békés, boldog, szép ünnepet kívánok, szeretettel!

Vénember írta...

Boldog május elsejét !!! :-)