2014. december 2., kedd

Gyerekek a szeretetről mesélnek.



Réka, 5 éves:
"A múltkor beleestem a medencébe. Rúgkapáltam, mert nem tudok még jól úszni. A tesóm is utánam esett, direkt, hogy segítsen. A papa halászott ki mindkettőnket. És aztán csak ölelt minket és úgy dörömbölt a szíve, majdnem kiugrott a vizes öltönyéből."


Bálint, 5 éves:
"A szeretet olyan, mint a piros alma, egyik fele a Sárié, a másik az enyém."

Ildikó, 8 éves:
"Az apukám állandóan csiklandoz minket a tesómmal. Néha az anyu is beszáll, és akkor sikítozik az egész család. Közösen le tudjuk győzni az apát a Csikipókkal. Olyankor érzem, hogy a szeretet is csiklandós."

Emese, 5 éves:
"Ma belecsempésztem egy szívet az anya tenyerébe. Olyan kicsit, hogy azt hittem, nem fogja tudni, mit is adtam neki. De ő csak ránézett a tenyerére és azt mondta: Nézzék csak, a Mesike szíve."

3 megjegyzés:

Katalin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andrea írta...

Nagyon szép a fejléc baloldalán a kép!)

Györgyi írta...

:-)
Köszönöm szépen.