2014. december 13., szombat

Az ő szerelme


"A társadalom zöme számára a karácsony az a három nap az évben, amikor megpróbálnak úgy tenni, mintha szeretnék egymást. Én viszont úgy gondolom, hogy ha május ötödikén vagy február másodikán, vagy akár ma reggel két ember szívből, tisztelettel és szerelemmel tud egymáshoz érni, amikor kinyitják a szemüket - az azt jelenti, karácsony van."
Csernus Imre

Hát nézzük csak mitől különleges annyira ez a mai nap?
29 évvel ezelőtt ezen a napon találkoztunk Robival és döntöttük el, hogy együtt szebb az élet. Szerelmünk gyümölcse Anna Fanni ma lett menyasszony Párizsban. Ha minden igaz az Eiffel torony lábánál történt meg a nagy eset, hogy Fannyból Márta lett.


Attól is különleges, hogy Luca napja van.
Ráadásul csak egy picinykét babonás is vagyok így éjfélkor  jó szorosan megfogom a párom kezét / biztos ami biztos/ A jó előre megvásárolt fagyöngy alatt kap egy puszit és utána végre vége lesz ennek a felettébb különleges napnak.
Én pedig megkönnyebbülök, hogy a világ érdekes módon ugyanúgy folytatja mindennapjait. A föld is forog tovább és ha az Isten is úgy akarja a következő Luca napig a párom velem marad és talán én is  itt rontom tovább a levegőt ezen a planétán . Egy biztos . Engem az Ő szerelme tart még ma is életben.
A szerelem  örök marad és ennél szebb közhely a világon nincs, a Lucák és az én nagy örömömre.


12 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Ezt a örök szerelmet kívánom nektek!

Andrea írta...

Ezzel a versidézettel kívánok sok boldogságot nektek:

"Mint két gyönyörű virágszál a tarka réten,
sétált a szerelmes pár kéz a kézben.
Súgtak egymás fülébe bókokat,
adtak egymás arcára csókokat.

Szerették egymást a nyári napsütésben,
azt kívánták, soha véget ne érjen.
Álmuk ha akarják valóra válik,
s szeretik egymást mindhalálig.

A természet mintha megérezte volna,
hogy szerelmük csak rajta múlna.
Nyújtott hát segítséget bőven,
pihenés nélkül kísérte őket.

A nap, mint legjobb barát, cinkosukká vált,
nyugodni térni nem volt fontos már.
Késő estig vigyázta szerelmük,
hogy sokáig egymásé legyen a figyelmük."

Éva írta...

Boldogságot nektek és a fiataloknak is!

Rozsa T. (alias flora) írta...

Egyes napokból attól lesz ünnep, mert mi is úgy akarjuk...

natimama írta...

Én pedig elvetettem a Luca napi búzát. Életemben először. :o))))
A búzát ajándékba kaptam hozzá. :o)))

"... Luca napjához kötődő népi megfigyelés szerint az ezen a napon elültetett búza karácsonyig szépen kizöldül. Ha ez így történik, akkor jövőre jó termés várható."

natimama írta...

... és /kivételesen!!! :o)))))/ egyetértek Csernus doktorral... :o))))

Györgyi írta...

Köszönöm.

Györgyi írta...

Szép és igaz gondolat.

Györgyi írta...

Kívánom, hogy így legyen!

Györgyi írta...

Igazából nem is annyira ritka, hogy egyetértesz vele. :o)))

natimama írta...

Most lebuktam... :o))))

Töprengő írta...

Folytatódjon az édes öröm, kábulat, mosolyos szeretet! Egy mázsa simogató szeretetet küldök, jusson Párizsba és Budapestre is belőle!