2014. november 14., péntek

Váltások, változások, készülődések.



Elkezdődött.
Nem jövök rá, hogy pontosan mi indítja el bennem a változást, de minden évben valami belső kényszertől vezérelve beindul a gépezet. Most azt hiszem Nati indította el a folyamatot. Tegnap végre szakítottunk magunknak egy kis összebújós, melegedős traccspartira együttlétre szánt alkalmat. Itt volt az ideje, hogy meséljünk egymásnak egy kicsit. Két barátnőnél ez időről időre nélkülözhetetlen. Kevés ember van akinek olyan magától értetődő az, hogy mit miért teszek és olyan ember még kevesebb van aki a szívemig lát és érzi minden rezdülésemet. Szóval tegnap csak úgy dőlt belőlem a szó. Sajnos most nem szép történeteket meséltem, hanem keseregtem, panaszkodtam, kipakoltam  mindent ami a szívemet nyomta.

Ingrid Stöstrand
DÉLUTÁN NÉHA

Délután néha a háztető
velünk szemben
olyan furcsa színű lesz.
Süt a nap
és az ég se kékebb, mint máskor,
de a tető nem vörös,
nem barna,
nem is lila,
hanem messzeség-színű.
Ki kellene repülni az ablakon.
Át, oda, messze.

Az egész együttlétünk messzeség-színű volt. Most erre vágytunk. Reggelre pedig újjáéledve ébredtem. Mint mindig most is megtörtént a csoda. Látni kezdtem a feladatokat. Előszedtem az adventi dobozokat végignéztem az elmúlt évek adventi képeit és elkezdtem az idei színek tervezését.Tört fehérek, drappok, barnák némi világoskék gyöngyház fényű gömbökkel díszítve lesznek az idei advent meghatározó színei .A tél hangulatát behozom a nappaliba. Szeretném hogy álmot, békét, nyugalmat hozzanak el nekünk! A fenyő meleg zöldje így hangsúlyosabb lesz. Ez a  zöld jelzi majd számunkra a közeledő tavasz megújulását.

10 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Szerintem a legjobb helyen öntötted ki a szívedet. Örülök az újjáéledésednek.

Mamka írta...

De jó!!!! örülök!!!

Rozsa T. (alias flora) írta...

Jól tetted, hogy kiöntötted, megkönnyebbültél. A tervek éltetők! És a tiéid színesek!

Györgyi írta...

Nagyon lassan megy a feltápászkodás. Hihetetlen, hogy mennyire nehéz most összeszedni magamat. Igyekszem. Talán tavaszra sikerül!

Györgyi írta...

Még korai az öröm. Nagyon lassan fog menni ez az összeszedem magam projekt. Még mindig beteg vagyok, bár már elkezdtem dolgozni.

Györgyi írta...

A tavalyi készülődés tényleg energikus volt. A mostani halovány pislákolás hozzá képest.

natimama írta...

Most erről az jutott eszembe, soha ennyire nem vártam, hogy hidegebb legyen (persze Zsebi is állandóan hóembert akar építeni, szánkózni akar). Ma, hazafelé jövet, Papussal megterveztük ezt is. December 15.-től kezdődik a lehűlés, karácsonyra fehérbe öltözik a város, falu körülöttünk. És ez kitart egészen január közepéig. Akkor aztán jöhet a tavasz! Ezerrel! :o)))))

natimama írta...

Gondolkodom én is a bögrés adventi koszorún. Csak nekem valahogy kell a fenyő is... az illata... látványnak... hangulathoz...

Györgyi írta...

Ha tálcára teszed a bögréket a tálca aljára tehetsz fenyőágakat apró díszeket és voilá az illat is meg van.

Györgyi írta...

Hát jó tervnek ígérkezik. Kívánom, hogy a megvalósításba ne legyen hiba. Tetszik.