2014. november 9., vasárnap

Mindenféle



Szinte hihetetlen, hogy novemberben kintre lehet teregetni a ruhát. Elképedve tapasztalom, hogy az áprilisi napokat idézi a novemberi hőmérséklet. Ráadásul a madáretetőknek hála most még nálunk is elidőznek a madarak egy röpke ebédidőre. Cinkék, rigók és gerlék tették tiszteletüket az ebéd meghívásunkra. Jobban szeretek ameddig csak lehet kintre teregetni. Más illata lesz a ruhának, ha a szabadban szárad.Szóval tavaszt megigéző tapsütésben örömmel telt a mai nap. Ennek örömére no meg azért, mert végre jobban vagyok mindenféle ínycsiklandó ételekkel kedveskedtem a családnak, Orja leves volt a nyitány majd kínait főztem Zozinak, hisz ő azt szereti, Annának csirkemellet és vörösboros párolt lila káposztát, Nekünk pedig liba rizottót. Nasinak aszalt gyümölcsös gyümölcskenyér sok dióval és vanília pudinggal. Az eszem iszom igazából azért volt, mert a lányoknak így egy hétre való kaját csomagolhattam. Nincs idejük a háztartásra. Nekem pedig nagy öröm a főzés és a családi ebéd. Mostanában ritka kincs hogy négyesben ehetünk.  Csicseregtek és sokat nevettek ép úgy, mint kicsi korukban. Záróakkordként pedig társasoztunk. Naná hogy pszicho társassal. A játékban mindenki megcsillogtathatta az emberismeretét és a szarkasztikus humorát is., ráadásul csak akkor leszel te a nyerő, ha az önismereti részekben valós képet mutatsz.
Most hogy elmentek egy kicsit vásárolni. Addig én is szusszanhatok egyet. Mindenki azt teszi ami neki kedves. A hölgyek vásárolnak én pedig blogolok kicsit. Majd ha végeztem, akkor beszedem a ruhákat és megköszönöm ezt a napot. Ritka kincs, hogy ennyi szépséget kapjunk egyetlen napba sűrítve. Hálás vagyok érte.


6 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Melyik ez a társas? Örülök, hogy jobban vagy! A teregetésben egyetértünk.

Holdgyöngy írta...

A lemezét annak idején rongyosra hallgattam.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Ismerős otthonról ez a hétvégi anyai főzés-pakolás! Itt viszont nem szokás.
Nagyon örülök, hogy újra jól vagy!

Györgyi írta...

Identyti a neve a társasnak. Nagyon szeretünk vele játszani- Érdemes összeszokott emberekkel játszani, mert úgy félszavakból is értitek egymást és ennél a játéknál ez jól jön.

Györgyi írta...

Dés hangulatai mindig a szívemig hatolnak. Év tizedek óta nagy kedvencem.

Györgyi írta...

Három heti fekvés után jó volt végre kedveskednem a lányoknak. Sajnos még mostanra sem gyógyultam meg teljesen, de legalább felkeltem és teszem a dolgom.