2014. november 23., vasárnap

Padok szerelmese


Beethoven padja

A képen lévő pad akár Beethoven padja is lehetne, hisz a géniusz úgyis hallott belül minden hangot. Tehát neki kiválóan alkalmas lett volna ez a darab munkapadnak. :)
Ha még valaki nem tudta rólam , akkor itt az ideje, hogy elmeséljem. Imádom a padokat. Igazából a világ legkedvesebb bútorai ők. Lehet csak úgy csendesen ülni rajta és elmélázni az élet dolgain. Vagy fáradtan, pakkokkal megrakottan lerogyni és várni míg visszatér karunkba az erő . Hihetetlenül finom dolog egy jó könyvvel lecsücsülni és olvasni egy pont jó napon. Aztán ott van az a nem mindennapi élmény amikor valakire várunk és ha kedves szívünknek az illető, akkor ameddig nem jő mindenféle álmodozással múlatjuk a várakozási időt. Egy igazi romantikus pad remekül alkalmas az első csók színhelyének. Érdekes módon a padok a fiatalok és az idősek kedvenc bútora. A középkorúak észre sem veszik, hogy van, mert egyszerűen elrohannak mellette. Itt a városban sok hajléktalan ágyként használja őket. Legalább nem fáznak fel. Részemről azokat a padokat szeretem a legjobban amik mesélnek nekünk. Minden padnak meg van a maga meséje. Érdemes leülni és meghallgatni! Régebben írtam a padok meséi címmel egy novella sorozatot. A sok költözés alatt valamikor elveszett. Talán megtalálta valaki és most ő mesél belőle!
Mikor kicsi voltam anya nem tudott mellém ülni a homokozóba és a padra vittem a vödörben homokot így játszottunk.  Mikor vége volt a játéknak Anya összelapátoltatta velem a homokot és visszavittem a homokozóba. Mennyit nevettünk . A köztársaság téren volt egy nagy platán alatt a kedvenc padunk. Már kivágták rég a fát és a padot is elvitték. Az emléke azonban örökre megmaradt.
Annának a lakása elé tettük a régi Maminti-lakból a kedvenc padunkat. Jövet menet itt csücsülünk le egy kis kellemes dumcsira, vagy egy finom kávézásra. Az én otthonaim elengedhetetlen kelléke a pad. Annyira imádom őket, hogy az valami csuda.


Maminti padja

2 megjegyzés:

Mamka írta...

Nagyon kellenek a padok!!!! Egy kertes könyvben olvastam róla valamit,.De mit is? Jót,az biztos.:)

Györgyi írta...

Mamka!
Ölellek teljes szívemből.